Vraag

Deezer family afgelopen?

• 6 juni 2020
  • 3 reacties
  • 1244 Bekeken

Beste Tmobile,

Al enige jaren hebben we Deezer family via Tmobile. We hebben ons zakelijk abonnement vorig jaar in juni verlengd met 2 jaar. Echter is onze Deezer family abonnement sinds vandaag afgelopen? Dit terwijl ons abonnement nog tot volgend jaar juni loopt?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Abonnement Deezer family 

Wat leuk dat je jullie Deezer gebruiken. Ik ben zelf ook fan! Ik heb je gegevens gecontroleerd en zie dat Deezer Familie bundel nog wel actief is. Misschien moet je Deezer opnieuw activeren. Op deze pagina kun je alle informatie vinden over je dat kan activeren. Zorg er voor dat de masteraccount aangemeld is. Laat je even weten of je zo verder komt?

Hi Hajar,

dank voor jouw reactie. Mijn esim heb ik opnieuw aangevraagd en mijn simkaart geblokkeerd. Helaas is dit alles niet goed gegaan. Inmiddels heb ik mijn simkaart gedeblokkeerd, maar kan ik pas over een paar dagen een esim aanvragen.

om Deezer family te activeren, stuurt Deezer een code naar mijn nummer (welke het niet meer doet). En is er verder geen mogelijkheid om dit te regelen. Weet jij welke stappen ik moet ondernemen om dit op te lossen?

Reputatie 6
Badge +5

@Abonnement Deezer family 

Ik heb je een privébericht gestuurd! :smile:

Reageer