Beantwoord

Deezer flexibel

• 29 november 2017
  • 8 reacties
  • 130 Bekeken

Omdat ik komend jaar een lager inkomen krijg ben ik aan het kijken waar ik op kan besparen. Nu heb ik in mijn abonnementsoverzicht gezien dat ik zowel voor deezer vast als flexibel betaal. Kan ik flexibel uitzetten en behoudt ik dan mijn muziek? En zo ja hoe doe ik dat dan?
icon

Beste antwoord door David 30 november 2017, 10:28

Hoi Yoshiii,

Onze stagiair Johrick heeft in ieder geval al even met je mee gedacht! Ik neem het stokje even over vanaf hier.

Je hebt op dit moment een abonnement waar Deezer bij inbegrepen zit, namelijk Altijd Muziek Voordeel. Bij dit abonnement zit Deezer dus vast in het abonnement en loopt deze gedurende heel het contract mee bij jouw abonnement. Je betaalt hier echter niet dubbel voor, maar je krijgt juist korting op jouw abonnement, omdat je Deezer er vast bij hebt zitten. Het startabonnement heet 'Altijd Muziek Voordeel' in jouw geval en de bundel zelf is 'Deezer onbeperkt muziek'. Je krijgt maandelijks €4,01 korting op het startabonnement, omdat Deezer bij jouw abonnement zit. Het is uiteindelijk dus voordeliger dan het standaard Stel Samen & Stel Bij met Deezer er los bij. Je betaalt in ieder geval zeker niét dubbel, juist niet. 🙂

Hopelijk is het zo in ieder geval helemaal duidelijk! Als je hier nog meer vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Yoshiiii,

Allereerst welkom op het T-Mobile Forum, ik heet je van harte welkom op het Forum
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb even voor je gekeken en met mijn informatie zie ik dat jij maar 1 Deezer abonnement hebt: Deezer Flexibel. Deze is maandelijks opzegbaar.

Nu is mijn vraag: Waar haal jij vandaan dat jij 2 keer betaalt voor Deezer? (zou je mij een screenshot kunnen sturen?)

Een moderator zal ook nog even meekijken om het uit te zoeken. Ik hoop dat we samen de euro's kunnen besparen! 🙂
Hoe kan ik jou een printscreen sturen via hier? Want op de printscreen staat heel duidelijk beide deezers zowel vast als flexibel
En zoals ik het nu zie heb ik dus sinds de start van mijn abonnement 2 deezer accounts betaald terwijl ik natuurlijk maar 1 gebruik.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Yoshiiii,

Ik zou graag van jou de screenshot ontvangen. Je kan dit in je reactie bijvoegen als afbeelding. Dit is alleen mogelijk via een computer/laptop.

In topic vind een uitleg hoe je dat kan doen.
Hee Hee ,

Kun je me misschien ook gewoon uitschrijven voor deezer. Ik ben een beetje dom me dit soort dingen dus ik ga altijd naar de winkel zodat ze me alles kunnen uitleggen en ik weet wat ik afslut. In de winkel heeft dat meisje mij toen der tijd andere informatie gegeven ik ben nu actief mijn financiën aan het uitzoeken en ik kom erachter dat ik veel meer betaal voor deezer dan da zij mij toen had uitgelegd. Ik denk dat ik volgend Jaa overstap naar een andere provider want mijn vorige 2 jarig abonnement had ik ook deezer maar kon ik dit steeds niet gebruiken bleek het een jaar later dat deezer bij tmobile niet geactiveerd was waardoor ik et niet kon gebruiken. En ik er toen al 2 jaar voor niks voor heb betaald. Nu gaat het weer fout en begin ik een beetje mijn vertrouwen te verliezen
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Yoshiii,

Wat vervelend dat jij al deze problemen ervaart. Ik kan helaas niet alles inzien en ik kan je ook niet zomaar uitschrijven voor bepaalde diensten. De moderators zullen dit binnen 24-48 uur oppakken en jou verder helpen!

Ik hoop ondanks dat je de vertrouwen in T-Mobile begint te verliezen alsnog lang bij ons zult blijven! Ik wens je nog een fijne middag 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Yoshiii,

Onze stagiair Johrick heeft in ieder geval al even met je mee gedacht! Ik neem het stokje even over vanaf hier.

Je hebt op dit moment een abonnement waar Deezer bij inbegrepen zit, namelijk Altijd Muziek Voordeel. Bij dit abonnement zit Deezer dus vast in het abonnement en loopt deze gedurende heel het contract mee bij jouw abonnement. Je betaalt hier echter niet dubbel voor, maar je krijgt juist korting op jouw abonnement, omdat je Deezer er vast bij hebt zitten. Het startabonnement heet 'Altijd Muziek Voordeel' in jouw geval en de bundel zelf is 'Deezer onbeperkt muziek'. Je krijgt maandelijks €4,01 korting op het startabonnement, omdat Deezer bij jouw abonnement zit. Het is uiteindelijk dus voordeliger dan het standaard Stel Samen & Stel Bij met Deezer er los bij. Je betaalt in ieder geval zeker niét dubbel, juist niet. 🙂

Hopelijk is het zo in ieder geval helemaal duidelijk! Als je hier nog meer vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer