Beantwoord

Deezer flexibel

• 19 november 2019
  • 4 reacties
  • 1024 Bekeken

Hallo, ik heb zojuist mijn sim only abonnement verlengd en ook mijn Deezer abonnement hierbij. Nou heb ik gekozen voor Deezer flexibel voor 1.99 de eerste 4 maanden, maar op de eindfactuur staat 9.99. Hoe kan dit?

mvg,

Maarten

icon

Beste antwoord door Hajar 20 november 2019, 14:10

Hi Maarten,

Wat leuk dat je je je abonnement hebt verlengd. Ik ben zelf ook een grote Deezer fan dus zeker leuk dat je de bundel ook hebt genomen. Ik zie dat je voor de verlenging ook gebruik maakte van Deezer, maar toen betaalde je €9,99 voor Deezer. Ik zie dat je nieuwe abonnement op 19 november is ingegaan en daarbij heb je inderdaad Deezer Flexibel gekozen. Je betaalt de eerst 4 maanden €1,99 voor Deezer omdat het om een actie gaat en dit zal ook zichtbaar zijn op je volgende factuur. Na die 4 maanden betaal je weer €9,99 zoals voorheen. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Maarten,

Wat leuk dat je je je abonnement hebt verlengd. Ik ben zelf ook een grote Deezer fan dus zeker leuk dat je de bundel ook hebt genomen. Ik zie dat je voor de verlenging ook gebruik maakte van Deezer, maar toen betaalde je €9,99 voor Deezer. Ik zie dat je nieuwe abonnement op 19 november is ingegaan en daarbij heb je inderdaad Deezer Flexibel gekozen. Je betaalt de eerst 4 maanden €1,99 voor Deezer omdat het om een actie gaat en dit zal ook zichtbaar zijn op je volgende factuur. Na die 4 maanden betaal je weer €9,99 zoals voorheen. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Helemaal duidelijk ! Super bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan! Wens je veel muziek plezier!:blush:

Dat gaat wel lukken! Ben erg blij met Deezer😄

Reageer