Beantwoord

Deezer flexibel activeren op 2e abonnement

• 3 november 2019
  • 1 reactie
  • 888 Bekeken

Goedendag,

Sinds gister heb ik mijn sim only abonnement verlegd via de mediamarkt. Mijn deezer abonnement kon toen niet opnieuw verlegd worden dus is dat stopgezet. Nu wil ik deezer weer aan mijn abonnement toevoegen maar omdat mijn abonnement onder iemand anders zijn naam staat, zie ik alleen dat ik deezer kan toevoegen aan het abonnement van de gene die mijn abonnement beschikt. 

Graag hoor ik van jullie.

Met vriendelijke groet, 

Lobregt

icon

Beste antwoord door David 4 november 2019, 11:49

Hoi @Lobregt,

Top dat je bij ons hebt verlengd, altijd goed om te lezen!

Het is mij niet geheel duidelijk waarom het niet zou lukken om Deezer toe te voegen aan jouw abonnement. Je gaf aan dat het een verlenging van je vorige abonnement is geweest, dus dan blijft de naam hierop hetzelfde. Je kunt dan ook via My T-Mobile de bundel voor Deezer weer inschakelen. 

Mocht dit nog niet lukken, laat dan even weten welke foutmelding je ontvangt bij het activeren! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lobregt,

Top dat je bij ons hebt verlengd, altijd goed om te lezen!

Het is mij niet geheel duidelijk waarom het niet zou lukken om Deezer toe te voegen aan jouw abonnement. Je gaf aan dat het een verlenging van je vorige abonnement is geweest, dus dan blijft de naam hierop hetzelfde. Je kunt dan ook via My T-Mobile de bundel voor Deezer weer inschakelen. 

Mocht dit nog niet lukken, laat dan even weten welke foutmelding je ontvangt bij het activeren! 

Reageer