Beantwoord

Deezer flexibel korting op My T-Mobile

• 14 januari 2017
  • 9 reacties
  • 1165 Bekeken

Ik heb zojuist deezer flexibel aangeschaft voor een bedrag van 4,99 echter zie ik het in mijn tmobile niet staan. Kunnen jullie nagaan of dit goed Is gegaan? En als ik het stilzwijgend door laat gaan betaal ik dan 4,99 euro pm ipv 9,99 euro? Graag terugkoppeling hierover....
icon

Beste antwoord door David 16 januari 2017, 11:17

Hey Kurnia,

Altijd handig Deezer voor Datavrije Muziek! :)

Het antwoord van Centaur klopt in dit geval niet, want dat gaat alleen op als het om een nieuw abonnement gaat dat nog niet is ingegaan, niet bij een lopend abonnement zoals dat van jou. Bij jou staat de korting er gewoon correct in en als het goed is zie je dat nu ook! Het kan soms even duren voor de bundel en korting goed verwerkt is in alle systemen, maar hij staat er dus goed in!

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +10
IN de APP en My T-Mobile zie je de prijs zonder kortingen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kurnia,

Altijd handig Deezer voor Datavrije Muziek! :)

Het antwoord van Centaur klopt in dit geval niet, want dat gaat alleen op als het om een nieuw abonnement gaat dat nog niet is ingegaan, niet bij een lopend abonnement zoals dat van jou. Bij jou staat de korting er gewoon correct in en als het goed is zie je dat nu ook! Het kan soms even duren voor de bundel en korting goed verwerkt is in alle systemen, maar hij staat er dus goed in!

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Hey David, hou ik dit bedrag tot einde contract.
Ik zag dat het bedrag in my tmbole staat..thanks
Reputatie 7
Badge +20
Yes, klopt inderdaad! Zolang je deze niet op een bepaald moment uitschakelt, omdat je bijvoorbeeld op vakantie gaat of iets dergelijks, en dan weer aan zet, blijft de korting behouden! 🙂
Beste David, ik heb in november Deezer flexibel aangevraagd voor €4,99 per maand. Mijn korting is echter in maart/april gestopt. Wanneer ik nu in de my t-mobile app kijk staat daar bij mijn abonnement ook nog Deezer flexibel €4,99. Wanneer ik dan doorklik staat er op de volgende pagina €9,99. Toen ik deze service aansloot stond nergens dat er een tijdelijke korting aan verbonden was. Ik heb de dienst ook niet tijdelijk uitgeschakeld. Hoe zit dit? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Papendal,

De Deezer flexibel bundel kost gewoon €9,99, maar wij bieden hem de eerste 2 maanden met 50% korting aan. Na de 2 maanden betaal je de reguliere prijs van €9,99. Als je liever gebruik maakt van de Deezer Vast bundel dan betaal je wel €5,99 voor de bundel. Veel voordeliger dus. Mocht je gebruik willen maken van de Deezer Vast bundel, trek dan even aan de bel. Dan maak ik dat in orde.

Ik hoor graag van je. 😉
Hoi Hajar,
Dat komt niet overeen met het verhaal van David hierboven. Toen ik de dienst afsloot via de app stond nergens dat de actie voor 2 maanden was (ik heb heel goed gekeken). Ik heb de korting ook 4 maanden ontvangen. Ik zag wel in mijn my t-mobile app dat bij mijn abonnement de 4,99 is verdwenen (sinds gisteren). 4,99 is nog altijd voordeliger dan 5,99 😉 Het kan niet zijn dat voor Kurnia1975 andere voorwaarden gelden dan voor mij.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Papendal,

Er zijn regelmatig acties met Deezer, dus dit kan zeker verschillende voorwaarden als gevolg hebben. Op het moment is er bijvoorbeeld een actie van Unlimited Madness met Deezer met 4 maanden een scherpe korting. Dit kan dus per maand veranderen en is dus niet voor iedereen hetzelfde. Ik kan nu niet meer zien wat jij voor je had toen je de bundel activeerde, maar door de 4 maanden klinkt het wel alsof je een korting hebt ontvangen.

Zoals Hajar al zei kun je de vaste variant nemen voor lagere kosten en als je dan ook nog een groep van T-Mobile Samen aanmaakt, dan gaat het helemaal hard met de kortingen. 😉

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer