Beantwoord

Deezer flexibel kosten

• 9 mei 2017
  • 3 reacties
  • 476 Bekeken

Op de site staat dat deezer flexibel 4.99 kost, nu zie ik dat afgelopen maand er 9.99 is afgeschreven. Nu heb ik deezer flex weer asngeschaft en wederom zie ik dat dat er 9.99 in rekening word gebracht en geen 5 euro korting is berekend. Hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door David 10 mei 2017, 13:09

Hey Therealjob,

Een goede vraag, dat wil ik graag voor je uitleggen!

Allereerst ben ik wel even benieuwd waar jij ziet dat je géén €4,99 betaalt en betaald hebt voor Deezer? Ik heb jouw factuur van 1 mei er even bij gepakt en zie dat er 50% korting is verrekend op de bundel. Deze korting staat onder de streep op de factuur. Je hebt deze dus goed ontvangen op de factuur. Ik zie wel dat je de bundel erna hebt verwijderd en weer opnieuw ingesteld en ook nu krijg je Deezer voor €4,99 per maand. Deze kosten zie je terug op je My T-Mobile, onder het kopje 'Mijn abonnement'. Het lijkt allemaal dus gewoon in orde te zijn! Misschien had je de 50% korting gewoon over het hoofd gezien?

Hopelijk is het zo helder, maar als je nog vragen hebt over deze bundel, dan horen we dat graag van je! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Therealjob,

Een goede vraag, dat wil ik graag voor je uitleggen!

Allereerst ben ik wel even benieuwd waar jij ziet dat je géén €4,99 betaalt en betaald hebt voor Deezer? Ik heb jouw factuur van 1 mei er even bij gepakt en zie dat er 50% korting is verrekend op de bundel. Deze korting staat onder de streep op de factuur. Je hebt deze dus goed ontvangen op de factuur. Ik zie wel dat je de bundel erna hebt verwijderd en weer opnieuw ingesteld en ook nu krijg je Deezer voor €4,99 per maand. Deze kosten zie je terug op je My T-Mobile, onder het kopje 'Mijn abonnement'. Het lijkt allemaal dus gewoon in orde te zijn! Misschien had je de 50% korting gewoon over het hoofd gezien?

Hopelijk is het zo helder, maar als je nog vragen hebt over deze bundel, dan horen we dat graag van je! 🙂
Hoi David,

Ik heb de factuur bekeken en klopt, ik zie idd dat er 5 euro korting is berekend. Ook in de app staat het nu goed, zag dat het niet direct op 4,99 stond maar op 9,99. Kort daarna veranderde het in 4,99, dus iets voorbarig gereageerd. Wel nog een vraag, is deze korting maar twee maanden geldig? Ik zag n.l wel dat de datum ( aanbieding)de eerste keer dat ik deezer nam op 9 juni stond, of geldig gedurende mijn contract en per maand opzegbaar? Groet, job
Reputatie 7
Badge +20
Hi Job,

Fijn dat het allemaal wat duidelijker is nu. De 50% korting op Deezer flexibel is 2 maanden geldig en daarna betaal je de reguliere prijs van €9,99. De Deezer Flexibel bundel is inderdaad maandelijks opzegbaar.

Ik wens je heel veel muziekplezier! 🙂

Reageer