Beantwoord

Deezer Flexibel per 4 maart 2018

• 4 maart 2018
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Hallo,

Vanaf vandaag is mijn abonnement verlengd. Ik had voorheen een Stel Samen & Stel Bij abbonement (met een 6GB internet bundel waarbij muziek datavrij gestreamd kon worden), waarmee ik het laatste half jaar heb geprofiteerd van Deezer Flexibel.

Nu heb ik een T-Mobile GO abbonement met 5GB internet bundel, waarbij ik me afvraag of het datavrije muziek streamen van Deezer nog steeds geldig is? Ik zie het nergens vermeld staan dat dit nog geldt. Via volgende link "https://www.t-mobile.nl/datavrije-muziek" wordt er nog verwezen naar de Stel Samen & Stel Bij-abbonementen die volgens mij niet meer bestaan?

Kortom: Ik zou graag weer willen profiteren van Deezer (Flexibel), maar dan wel als hiervoor nog steeds datavrije muziek streamen geldt. Is dat nog aan de orde?

Groeten,

Martijn
icon

Beste antwoord door MartijnO. 4 maart 2018, 18:40

Net toevallig tegen gekomen via de T-Mobile App onder 'Algemene Voorwaarden' voor 'Datavrije Muziek' dat je een Stel Samen & Stel Bij óf een Go Up (10 GB internet) abonnement dient te hebben om voor datavrije muziek in aanmerking te komen.

Wel jammer, want een Go Up abonnement kost dan weer €5,- meer en een Deezer Flexibel €9,99 (excl. de nu aangeboden korting).
Bekijk origineel

1 reactie

Net toevallig tegen gekomen via de T-Mobile App onder 'Algemene Voorwaarden' voor 'Datavrije Muziek' dat je een Stel Samen & Stel Bij óf een Go Up (10 GB internet) abonnement dient te hebben om voor datavrije muziek in aanmerking te komen.

Wel jammer, want een Go Up abonnement kost dan weer €5,- meer en een Deezer Flexibel €9,99 (excl. de nu aangeboden korting).

Reageer