Beantwoord

Deezer Flexibel uitschakelen

• 11 november 2013
  • 23 reacties
  • 1321 Bekeken

Ik heb een flexibel deezer abb, deze wil ik opzeggen, maar dit kan ik nergens vinden. Hoe moet ik dit doen?
icon

Beste antwoord door Tom 13 november 2013, 15:15

@ElinevdS Welkom op het T-Mobile forum!

Ik zie dat het inmiddels is gelukt om de bundel uit te schakelen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

@Filee Welkom! Ik heb direct de bundel voor je uitgeschakeld. 🙂 Ook jou zien wij in de toekomst graag weer terug op het T-Mobile forum.
Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Recep,

Dit wilde ik verder voor je uitvogelen, maar ik zie dat je hier zelfs al een keer antwoord hebt gehad! Het was al een tijdje geleden, maar eigenlijk geldt het antwoord nog altijd. Het ging om het antwoord van mijn collega Hajar in dit topic. Aangezien het een variant is die inbegrepen zit bij jouw abonnement kan deze niet tussentijds worden stopgezet.

Als je nog andere vragen voor ons hebt, dan horen we dat natuurlijk alsnog graag!
Goedemorgen,

Ik heb ook een Deezer Flexibel abonnement en ik wil deze ook beeindigen maar lukt mij niet.

Kan dit geregeld worden?

Mvg,

Recep Diri
Reputatie 6
Badge +16
@S.EIJaddoui

Welkom op het forum.

Ik heb de Deezer Flexibel bundel gelijk voor je gedeactiveerd. Binnen 24 uur zal dit zichtbaar zijn via My T-Mobile. 🙂
Heb je een flex of een vaste deezer?
ik heb flex en ik wil die graag opzeggen
Badge +13
Heb je een flex of een vaste deezer?
Hoe kan ik mijn Deezer-abonnement beëindigen? Ik maak geen gebruik van
@ Marijnfranken

Ik zie dat jouw vraag al in dit topic is beantwoord. Om het Forum voor iedereen overzichtelijk te houden wil ik je vragen om je vraag voortaan maar op een plek te stellen, dan krijg je ook het snelst antwoord. Dit staat overigens ook in de huisregels van het Forum.
Hallo,
Ik wil ook graag mijn deezer flexibel abonnement opzeggen. Dit lukt me niet..
Ook werd er gezegt dat ik 3 maanden of 2,voor een paar eurp het kan uitproberen maar ik betaal nu de volle prijs, wat ik dis niet wil??,kan het worden opgezegt en me helpem
@Geert013

Welkom op het forum! :)

Ik heb de bundel voor je verwijderd. Je kunt dit in het vervolg bij je eigen bundels doen op jouw My T-Mobile zoals mijn Chris boven jouw bericht heeft aangegeven.
Ik zou graag ook my Deezer Flexibel willen opzeggen hoe doe ik dit??
Reputatie 6
@ronaldjohan

Je kunt dit doen via jouw My T-Mobile pagina bij 'bekijk en wijzig jouw abonnement'. Ook kan ik dit voor je doen, hiervoor kun je mij een privébericht sturen met jouw telefoonnummer/geboortedatum en een akkoord voor het verwijderen.
Reputatie 2
Hoe kan ik mijn Deezer-abonnement beëindigen?
Reputatie 6
@Robinpluis

Welkom hier bij ons op het Forum!

Je kunt de Deezer bundel ná 1 maand stopzetten, de bundel heeft een minimale looptijd van 1 maand. Je kunt mij in een privébericht laten weten of ik deze alvast voor je moet beëindigen per 8 februari, dan zorg ik dat dit gebeurd.
Ik zou mijn Deezer flexibel willen beeindigen maar kan niet vinden hoe.\Hebben jullie uitleg.

Groet Robin
Reputatie 6
Badge +16
@susanvan1980 & @Aron1974

Allereerst wil ik jullie beiden welkom heten op het forum. :)

Ik heb de bundel gelijk voor jullie gedeactiveerd. Dit kan je zelf controleren door in te loggen op My T-Mobile en te gaan naar het knopje 'bekijk en wijzig mijn abonnement'.
Ook ik wil graag mijn Deezer bundel uitzetten maar het lukt met niet via My T Mobile.
Is er iemand die dit voor mij kan doen?
Ik kreeg een sms dat ik de Deezer bundel via T mobile uit kon zetten, dit werkt echter niet.
Is het mogelijk dat jullie deze voor mij uitzetten?
Reputatie 5
@EeKa58 Welkom op het T-Mobile forum! :)

Ik heb de bundel bij deze voor je uitgeschakeld. 🙂
Ik heb de flexibel deezer bundel ook geprobeerd uit te zetten, maar dit wilde maar niet lukken. Wil je mijn bundel alsjeblieft ook stopzetten?
@ Zyon

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb de Deezer bundel voor je uitgeschakeld. Het toevoegen of verwijderen van bundels is overigens ook mogelijk via My T-Mobile. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!
Ik heb een flexibel deezer abonnement en deze wil ik opzeggen, maar dit kan ik nergens vinden.
Reputatie 5
@ElinevdS Welkom op het T-Mobile forum!

Ik zie dat het inmiddels is gelukt om de bundel uit te schakelen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

@Filee Welkom! Ik heb direct de bundel voor je uitgeschakeld. 🙂 Ook jou zien wij in de toekomst graag weer terug op het T-Mobile forum.
Ik heb ook een flexibel deezer abbo, wil dit ook opzeggen

Reageer