Vraag

Deezer flexibel uitzetten

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Graag zou ik Deezer flexibel op willen zeggen op het nummer wat eindigt op 9088, want ik gebruik het niet zo heel veel meer.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Wu1,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op de T-Mobile Community. 🙂

Ik ben direct voor je gaan kijken naar wat de mogelijkheden zijn en in het systeem zie ik dat je geen gebruik maakt van Deezer flexibel. Zou je kunnen aangeven waar je ziet dat je gebruik maakt van deze bundel? Volgens de gegevens in ons systeem gebruik je sinds het begin van je contract al de vaste versie van de Deezer bundel. Je prijsplan heet ook Altijd muziek voordeel.

Waarom ben je het trouwens minder gaan gebruiken? Luister je minder naar muziek? Is het aanbod niet passend? Ik ben erg benieuwd!
Als mijn deezer de vaste versie is, waarom word er dan €10 gerekend i.p.v. €5? Ook staat er dat het maandelijks opzegbaar is

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Wu1,

Je hebt gelijk, ik zie het nu ook. Mijn excuses dat dit mij niet eerder was opgevallen. Ik ga hierover navraag doen bij onze collega's. Op je My T-Mobile account staat namelijk dat je gebruik maakt van de Deezer bundel die maandelijks opzegbaar is, maar bij ons in het systeem zie ik de vaste variant staan. Geen zorgen, we gaan er samen uit komen. Ik zal alleen eerst de reactie van de afdeling die hierover gaat moeten afwachten, je hoort dus nog van me. 😉
Goed om te horen 🙂
Hallo Issam,

Nog reactie van de afdeling gekregen?
Reputatie 6
Badge +16
Hi Wu1,

Onze collega's zijn er nog steeds mee bezig. Het lijkt wat lastiger te zijn dan verwacht, het aanpassen van de informatie van My T-Mobile zal dus nog even duren. In de tussentijd wil ik het wel voor jou oplossen natuurlijk.

Omdat er in jouw situatie verwarring is ontstaan wil ik alsnog de Deezer bundel voor je uitschakelen, maar na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je €4,- korting hebt op je Altijd muziek voordeel prijsplan omdat je hier Deezer bij hebt afgesloten. Ik kan deezer voor je uitschakelen door je van het Altijd muziek voordeel prijsplan om te zetten naar het Startabonnement van Stel SAmen & Stel Bij, maar dan komt de korting te vervallen. Omdat de kosten van de Deezer bundel ook komen te vervallen worden je maandelijkse kosten dus €6,- lager.

Als je hiermee akkoord gaat dan passen we het voor je aan!
Hallo Issam,

Ik ga akkoord.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Wu1,

Ik neem het heel even over van Issam!

Ik heb het abonnement omgezet naar Stel samen & Stel bij en ik heb de Deezer bundel voor jou verwijderd. Je kunt dit nu ook al direct terugzien via jouw My T-Mobile. Hopelijk is hiermee alles helemaal in orde.

Laat het ons gerust weten als je nog meer vragen hebt!

Reageer