Beantwoord

Deezer flexibel uitzetten

Ik wil deze voor het me geld gaat kosten (vanaf 14 april) uitzetten maar de aanpassen knop is niet actief. Kunnen jullie dit voor me doen? Of uitleggen hoe ik dit zelf kan doen?
icon

Beste antwoord door Seccie 13 april 2019, 09:16

Goedemorgen,

Via deze link vind je informatie om je Deezer abonnement te beëindigen.
Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je doen?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Goedemorgen,

Via deze link vind je informatie om je Deezer abonnement te beëindigen.
Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je doen?
Dank je Seccie, ik zou graag willen dat T-Mobile hier even naar kijkt en het uitzet. Maar ik heb nog een vraag. Ik wil nl mijn accountnaam veranderen, weet jij hoe dat kan?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Alaf,

Ik zie dat je gister in de T-Mobile shop bent geweest en mijn collega's hebben je verder geholpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als ik nog iets kan betekenen, laat het vooral weten!
Dag Hajar,
Ik ben daar geweest maar alleen de manager was bevoegd mijn Deezer uit te zetten. Verkregen via de CEO app, dus blijkbaar een apart geval. Ik zie nu net dat hij nog steeds niet uit staat en ik vanaf vandaag 9,99 zou moeten betalen. Hoezo heeft hij hem niet uitgezet? Kun jij dit doen en ervoor zorgen dat ik niets hoef te betalen, want je begrijpt dat ik nadat ik ben langs geweest in de winkel niet alsnog ga betalen. Wat moet een mens doen om Deezer uit te zetten :(
Alvast bedankt!
Anita
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anita,

De CEO App, dan is het inderdaad wel een speciale voordeelbundel! 😉 Ik zie dat de bundel per vandaag is uitgeschakeld, dus dat is helemaal in orde gekomen! Mochten we je nog ergens anders bij helpen, laat het gerust weten.

Reageer