Beantwoord

Deezer Flexibel verwijderen

• 13 februari 2017
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

Hoi,

Nou heb ik een paar maanden geleden de actie aangeboden gekregen om voor €1,75 p/m gebruik te kunenn maken van Deezer Flexibel. Deze actie duurde 4 maanden door de desbetreffende prijs. Vorige maand heb ik meerdere malen geprobeerd om de Deezer bundel te verwijderen, zowel via de T-Mobile app als via de website. Meerdere malen gaf hij een melding 'bundel verwijderd' en toch bleef hij staan. Ik dacht hierdoor dat het misschien nog verwerkt moest worden.

Nu kreeg ik mijn factuur binnen; Deezer is nog steeds toegevoegd aan mijn bundel en ik moet de volle prijs betalen. Dit vind ik een beetje jammer aangezien ik de bundel meerdere malen heb verwijderd. Zelfs als ik net heb geprobeerd de bundel te verwijderen blijft hij nog steeds staan......

Hoe kan dit opgelost worden? Ik wil er graag van af. Ook erg vervelend dat hij nog steeds op mijn factuur staat met de volle prijs (€9,99) van afgelopen maand nadat ik heb meerdere malen heb verwijderd.
icon

Beste antwoord door Amy 14 februari 2017, 09:49

Hey Cheyenne B.

Ai.. dat klinkt niet goed! Ik snap dat dit uiteraard niet de bedoeling is en ik help je graag verder!

Ik heb Deezer net in ieder geval voor je verwijderd. Verder zag ik inderdaad dat Deezer volledig in rekening gebracht is en ik heb dit dan ook voor je vergoed. Dit bedrag kan ik helaas niet meer van je huidige factuur afhalen maar dit zal verrekend worden met je aankomende fatuur.

Hopelijk heb ik je zo naar verwachting geholpen! Mocht je verder nog vragen hebben, let me know! 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey Cheyenne B.

Ai.. dat klinkt niet goed! Ik snap dat dit uiteraard niet de bedoeling is en ik help je graag verder!

Ik heb Deezer net in ieder geval voor je verwijderd. Verder zag ik inderdaad dat Deezer volledig in rekening gebracht is en ik heb dit dan ook voor je vergoed. Dit bedrag kan ik helaas niet meer van je huidige factuur afhalen maar dit zal verrekend worden met je aankomende fatuur.

Hopelijk heb ik je zo naar verwachting geholpen! Mocht je verder nog vragen hebben, let me know! 😉
Hoi Amy,

Heel erg bedankt!

Reageer