Beantwoord

Deezer flexibel werkt niet

• 9 december 2017
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Ik verleng men contract en stuit gelijk tegen een probleem. Deezer herkent men abbo niet meer. Ik klik in de deezer app op T-mobile gebruiker? Activeer abbonement. Ik toets men telefoonnummer in en krijg een sms met een code. Ik vul die code in, en dan zegt het verkeerde code, dit nu al op 3 verschillende momenten. Waar zitten jullie fout?
icon

Beste antwoord door sollitdude 9 december 2017, 01:54

Okey, weird. Ik heb net mezelf uitgelogd via de app, en op magische wijze is men inlog email verandert. Ik heb dus met de andere email ingelogd, en nu werkt alles weer.
Bekijk origineel

4 reacties

En ja, ik heb deezer flexibel bij men abbo. Ik betaal daar de eerste 3/4 maanden maar 2 euro voor. Maar voor die 2 euro wil ik wel doorgaan met zorgeloos muziek luisteren
Okey, weird. Ik heb net mezelf uitgelogd via de app, en op magische wijze is men inlog email verandert. Ik heb dus met de andere email ingelogd, en nu werkt alles weer.
Reputatie 4
Badge +3
Hi Sollitdude,

Gelukkig ben je zelf tot een oplosing gekomen! Ik hoop dat je nu zorgeloos kunt gaan genieten van je Deezer. Als je nog vragen hebt weet je ons te vinden! 🙂
ik heb ondertussen men email verandert inderdaad. deezer stond dus tot het begin van men contract verlenging ingelogd met men oude email adres en vond dat okey. ik zou dat eerder een beveiligings issue noemen. als je een goede stagiair bent, ga je dit probleem verhalen bij je meerdere.

Reageer