Vraag

Deezer fout kan niet afspelen

• 5 augustus 2017
  • 10 reacties
  • 3442 Bekeken

deezer fout kan niet afspelen ,de gevraagde inhoud is niet aan laden kan niets downloden wel mijn lijst afspelen

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Specialized,

Logisch dat je aan de bel trekt, je wilt wel je lievelingsnummers kunnen luisteren!

Je kunt dus wél jouw lijsten afspelen, maar andere nummers niet of bedoel je dat niet? Zou je kunnen aangeven of je dit probleem via mobiel internet én WiFi ervaart? Gebruik je de Deezer app of luister je via de website? Heb je de laatste versie van de app op jouw toestel staan? Als je via de app luistert, zou je deze dan eens opnieuw kunnen installeren en het dan nogmaals proberen?

Ik ben erg benieuwd of het weer werkt en anders zien we jouw reactie graag tegemoet! 🙂
Ik heb precies hetzelfde. Heb 20GB internet en zit er nog niet overheen. De nummers die ik al had opgeslagen in mn afspeellijst doen het wel. Nu wil ik onderweg een ander nummer buiten mijn afspeellijst afspelen, krijg ik de foutmelding 'kan niet afspelen'. Het kan niet aan mijn internet of verbinding liggen, dus waaraan dan wel..?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Shirley,

Goede vraag inderdaad!

Als ik jouw bericht zo lees, dan denk ik dat het aan de instellingen van jouw mobiele internet en/of Deezer ligt. Kun je op WiFi wel alles luisteren wat je wilt? Kun je andere apps wel gewoon onderweg gebruiken? Ik zou je in dat geval dan aan willen raden om bij de instellingen van jouw Deezer-app te controleren of Deezer wel toegang krijgt tot het mobiele internet. Dat je wel offline kunt beluisteren, wijst er namelijk op dat er een beperking is geplaatst in jouw toestel op het gebruik van Deezer op mobiel internet. Probeer het anders ook eens via de website en op WiFi.

Zou je dat eens kunnen controleren en anders aan kunnen geven wat wel en niet lukt? We helpen je dan graag verder!
Ook ik ondervind steeds vaker het probleem dan nummers niet kunnen afspelen.
Ik heb bij T-Mobile het 10 GB abonnement waarmee ik gratis Deezer kan streamen.

Hoe/ wanneer wordt dit opgelost?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Manuel,

Lukt het bij jou wel via wifi of via de website? Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Heb je op zulke momenten een goede dataverbinding? Werken andere apps wel goed?

Ik hoor graag van je zodat we dit verder kunnen onderzoeken.
Ik heb al een tijdje het zelfde probleem. Voorheen kon ik het probleem verhelpen door de app af te sluiten en opnieuw op te starten, maar nu werkt dat ook niet meer. Ik kan alleen nog muziek afspelen die ik al heb gedownload. Ook bij een wifi verbinding of 4g heb ik dit probleem. Andere apps werken wel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marxmits,

Oeii Deezer moet het natuurlijk wel doen vooral nu er te gekke kerstplaylists beschikbaar zijn! 😛 Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat alles wel goed staat. Je account is gekoppeld aan het e-mailadres dat bekend is bij ons. Log je daar ook mee in? Ik zie dat je gebruik maakt van een Android toestel, zou je eens je sd-kaart opnieuw kunnen plaatsen en dan de Deezer app opnieuw installeren? Zorg er ook voor dat je de laatste versie van de app hebt. Als het goed is moet het dan wel werken.

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je nog fijne feestdagen! 😳
Hoi Hajar,

Het probleem lijkt voor nu verholpen. Ik laat nog wel weten als het toch terugkeert.

Fijne feestdagen!
Reputatie 7
Badge +20
Hey,

Aah nice, hopen dat het zo blijft! 😃
Ik heb al een jaar precies hetzelfde probleem en wordt telkens van het kast naar de muur gestuurd. Als ik naar T-mobile bel wordt ik zeer onvriendelijk met behandeld. Ja ik neem een dienst van Deezer af maar ik kan toch wel op een fatsoenlijke manier geholpen worden door T-mobile daar betaal ik tenslotte aan. Dus, voor het een paarse krokodil verhaal gaat worden help me en zorg dat het opgelost wordt! Ik betaal al 1,5 jaar voor Deezer en kan het niet op mijn telefoon gebruiken aangezien er keer op keer de melding komt ka gevraagde inhoud niet afspelen.

Reageer