Vraag

Deezer foutmelding: we konden die playlist niet vinden

  • 25 december 2016
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Goedemorgen, Ik gebruik deezer op een windows phone (win8) en 2 apple aparaten. Als ik een playlist aanmaak op mijn laptop of op een apple apparaat krijg ik op de windows phone bovengenoemde foutmelding. Als ik op de windows phone zelf een playlist aanmaak, geeft deze aan dat de playlist succesvol is aangemaakt maar is niet te zien (wel op de ander apparaten). Opnieuw registreren, installeren etc heeft niets opgeleverd. Hellup?
Bvd Iris

1 reactie

Badge +13
Beste izzi kijk even bij Deezer hoeveel apparaten er actief staan misschien is dat te veel?
Ook kan je tenzij je een familie abonnement heb niet op 2 apparaten gelijktijdig luisten/bezig zijn.
Misschien is een van de andere apparaten nog actief waardoor het niet lukt.

Ik ben benieuwd of het nu wel wil lukken?

Reageer