Vraag

Deezer geeft foutmelding bij afspelen

Hallo,
Sinds afgelopen maandag krijg ik bij Deezer regelmatig een foutmelding bij het afspelen van sommige nummers in mijn playlist. Ik krijg dan de melding; De gevraagde inhoud is niet aan laden. Als ik dit annuleer kan ik wel doorskippen naar het volgende nummer.
Gister heb ik de app verwijderd en opnieuw geinstaleerd in de hoop dat dit het probleem zou oplossen. De nummers waar ik de melding bij kreeg speelde nu wel af. Helaas krijg ik de melding nu bij andere nummers....
Het maakt hierbij niet uit of ik op wifi zit of op 4g en ook maakt het geen verschil of het nummer gedownload is of niet...mijn collega had er ook al last van wat voor mij ook gelijk bevestigd dat het niet aan mijn telefoon/instellingen ligt..
enig idee wat het kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?
Groetjes Laura

4 reacties

Reputatie 4
Hey Lauwa1987,

Bij deze ben ik opgeroepen als Deezer goeroe!

Ten allereerst, zelf nog nooit tegen dit probleem aangelopen, maar tot zover ik google af kan speuren, schijnt het wel vaker te gebeuren, maar allereerst even een aantal vragen om bepaalde dingen uit te kunnen sluiten:

-Welk toestel gebruik je precies? Welke android/apple versie?
-Als het om android gaat, gebruik je een sd kaart of niet?
-Heb je gedownloade nummers voor offline gebruik?
-Zou je het eventueel een keer willen proberen met een random playlist (liefst zonder gedownloade nummers, kan via wifi netwerk natuurlijk), en kijken of het dan wel gewoon werkt?

Nou weet ik dat deezer ook recent een update heeft gehad, maar of het hierdoor komt weet ik ook niet. Het zou een mogelijkheid zijn, maar laten we eerst maar kijken naar andere problemen.

Graag hoor ik van je, zodat je zo spoedig mogelijk weer gebruik kan maken van Deezer! 🙂
Hallo Deezer Goeroe 😉 ik zag dat er reactie was op mijn bericht van gister. Had niet gezien dat mijn topic van naam was veranderd dus als eerste; mijn excuus voor mijn bericht van gister en late antwoord.

Ik heb een samsung s7, android versie 7.0 knox versie. Ik gebruik geen sd kaart.

Ik heb wel gedownloade nummers maar krijg de foutmelding grotendeels op de niet gedownloade..
Als ik de melding krijg bij gedownloade nummers is het als ik een album wil luisteren. In mijn playlist doen ze deze het vaak wel gewoon.
Het lijkt een beetje random te gebeuren.

Groetjes Laura
Reputatie 4
Ach, we houden van veranderingen op het forum, soms met wat ongemakkelijkheden voor de klant. Als we lastig zijn, gewoon de roze opblaasknuppel in de hoek pakken en meppen met die handel! (wel op een vriendelijke manier natuurlijk!)

Hmm, vreemde zaak in ieder geval, maar er zijn twee dingen die je eventueel kan proberen tot zover ik zie:

ten eerst:
-zoek de app op via instellingen --> app
-Verwijder de cache (ergens onder geheugen) en verwijder daarna de app
-Als je weet hoe en alle cache van je telefoon af kan halen, dan graag (avg cleaner kan helpen, maar zit tegenwoordig ook softwarematig in de toestellen)
-Herstart je telefoon (let wel op dat je alle codes kent, zoals van je simkaart)
-Installeer deezer
-download een album of playlist

Ik denk niet dat dit het probleem verhelpt, maar het is een poging waard, maar mss in combi met de volgende stap, kan het wrs wel goed werken, maar ook dat is niet zeker:

https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00047799/

Als je de stappen van de link ook graag wilt volgen. Het schijnt dat de power saving een probleem kan veroorzaken, maar zeker ben ik ook niet, allicht het proberen waard!

Mocht er toch nog problemen zijn, vermeld het, dan pak ik de roze opblaasknuppel en ga ik een ticket indienen bij Deezer zelf, om zo spoedig mogelijk met een oplossing te komen, want anders... :8
Reputatie 4
Owja, wag ik eigenlijk vergeten ben om te melden over de power saving: deze moet uit! Due niet aan, anders blijf je im het probleem zitten.

Mocht het uitzetten niet helpen kan je het gewoon weer aanzetten natuurlijk.

Reageer