Beantwoord

Deezer geeft foutmelding en afspelen playlist lukt niet

  • 1 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 2741 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hoi,

het lukt mij niet om via de Deezer app muziek af te spelen. Ik krijg de foutmelding "Fout: kan niet afspelen. De gevraagde inhoud is niet aan laden".
Het maakt niet uit op welk profiel Deezer draait, hij geeft die foutmelding continu.
Via Chrome kan ik wel muziek luisteren op mijn profiel, en ook andere profielen werken op hun smartphones, behalve die van mij.
De app al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, helpt helaas niet. Mijn mobiel is bijgewerkt en ook de instellingen lijken in orde. Cahce legen helpt overigens ook niet. HELP!
icon

Beste antwoord door David 11 oktober 2018, 11:42

Hi @Gos

Erg jammer om te lezen dat ook dit niet heeft geholpen! Ik heb alle informatie doorgelezen die ik kon vinden, van supportpagina's tot topics op onze Community. Alle mogelijke oplossingen die wij voor handen hebben, hebben niets opgeleverd.

Normaliter ben ik er dan ook niet zo van, maar in dit geval moet ik je doorverwijzen naar de Support van Deezer zelf. Zij kunnen nagaan of er misschien bij hen iets aan de hand is (wellicht een bug of iets dergelijks) en dit voor je oplossen. Op die manier hoef jij ook niet te blijven zoeken en hopen. Ik reken er dan ook op dat zij de wijsheid in pacht hebben!

Als er echter ook maar iéts is waar wij nog bij kunnen helpen, laat het gerust weten! Daarnaast zijn we natuurlijk benieuwd naar de oorzaak en oplossing!
Bekijk origineel

9 reacties

Ik heb al een jaar precies hetzelfde probleem en wordt telkens van het kast naar de muur gestuurd. Als ik naar T-mobile bel wordt ik zeer onvriendelijk met behandeld. Ja ik neem een dienst van Deezer af maar ik kan toch wel op een fatsoenlijke manier geholpen worden door T-mobile daar betaal ik tenslotte aan. Dus, voor het een paarse krokodil verhaal gaat worden help me en zorg dat het opgelost wordt! Ik betaal al 1,5 jaar voor Deezer en kan het niet op mijn telefoon gebruiken aangezien er keer op keer de melding komt ka gevraagde inhoud niet afspelen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gos,

Aah wat jammer dat Deezer ineens kuren vertoont. Ik denk graag met je mee. Ik zie dat je al meerdere dingen hebt geprobeerd. Van welk toestel maak jij gebruik? Staat je toestel op energie besparingsmodus wanneer je gebruik maakt van de app? Zo ja, kun je die uitzetten en nogmaals proberen? Zou je kunnen aangeven of je dit probleem via mobiel internet én WiFi ervaart?

Zijn een hoop vragen, maar deze informatie heb ik nodig om je verder te helpen. Ik hoor graag van je.
Hoi Hajar,

Ik heb een Huaweii p9 lite, alle spaarstand mogelijkheden staan uit. Probleem doet zich voor bij zowel wifi als 4G.:(
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gos,

Zou je eens op je computer kunnen inloggen en dan alle apparaten verwijderen? Daarna kun je ze weer toevoegen. Je kan inloggen met het e-mailadres dat bij ons bekend is. Als je het wachtwoord niet meer weet kun je gewoon wachtwoord vergeten selecteren.

Laat je even weten of het lukt?
Hi Hajar,

Ik heb het geprobeerd, maar dit heeft geen effect. Ik had overigens verwacht dat ik opnieuw zou moeten inloggen op mijn mobiel nadat ik alle apparaten heb verwijderd, maar dat was niet het geval. In ieder geval heb ik nog steeds de foutmelding. Ook andere profielen kregen deze, mar na wegklikken ging de muziek wel afspelen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gos,

We geven niet op, ik denk graag mee over een andere oplossing. Gebruik je toevallig een SD-kaart? Dat kan namelijk het probleem zijn. Zo ja, zou je dan onderstaande stappen kunnen volgen?

- app verwijderen
- sd kaart verwijderen
- app installeren
- inloggen met gekoppelde emailadres
- kijken of het werkt
- zo ja, sd kaart opnieuw plaatsen

Hopelijk is dit het verlossende antwoord!
Hi Hajar,

Ik heb jouw stappen gevolgd, maar ook dit helpt niet 😞
Ik ben echt ten einde raad..
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Gos

Erg jammer om te lezen dat ook dit niet heeft geholpen! Ik heb alle informatie doorgelezen die ik kon vinden, van supportpagina's tot topics op onze Community. Alle mogelijke oplossingen die wij voor handen hebben, hebben niets opgeleverd.

Normaliter ben ik er dan ook niet zo van, maar in dit geval moet ik je doorverwijzen naar de Support van Deezer zelf. Zij kunnen nagaan of er misschien bij hen iets aan de hand is (wellicht een bug of iets dergelijks) en dit voor je oplossen. Op die manier hoef jij ook niet te blijven zoeken en hopen. Ik reken er dan ook op dat zij de wijsheid in pacht hebben!

Als er echter ook maar iéts is waar wij nog bij kunnen helpen, laat het gerust weten! Daarnaast zijn we natuurlijk benieuwd naar de oorzaak en oplossing!
Reputatie 7
Badge +20
Hi mco,

Ik wil dit graag voor je uitzoeken zodat je weer zorgeloos gebruik kan maken van Deezer. Ik gebruik zelf dagelijks Deezer en ervaar geen problemen dus ik wens je ook dezelfde ervaring toe! Ik heb wel wat meer informatie nodig zodat ik onze specialisten ernaar kan laten kijken.

• Heb je een goede internetverbinding? Ervaar je dit ook op wifi?
• Staat Offline modus wellicht aan?
• Heb je maximum aantal tracks gedownload?
• Heb je meerdere apparaten gekoppeld? Een account kan niet op meerdere apparaten tegelijk gebruikt worden (behalve als je Deezer Familie hebt).
• Is het geheugen van de telefoon/SD kaart vol?

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!

Reageer