Beste antwoord door Tvd59
Deezer geeft steeds foutmelding
Steeds als ik deezer op mijn tablet start krijg ik een foutmelding( kan de inhoud niet laden) terwijl ik deezer wel via laptop of mobiel kan draaien, via hetzelfde wifi hetwerk...raar
de afgelopen jaren deed deezer het goed op tablet...ik heb t weekend de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd..ne werkt t weer
Bekijk origineel
This topic has been closed for comments
Hoi Tvd59,
Dat is inderdaad best opmerkelijk! :S
Van welke tablet maak je gebruik en heb je eerder wel gebruik kunnen maken van Deezer via jouw tablet? Probeer je te streamen via de app of de website? Als je het via de app probeert, zou ik je aan willen raden om de app even opnieuw te installeren op jouw tablet. Probeer je het via de website, probeer dan even een andere internetbrowser om te kijken of dit wellicht effect heeft. Hopelijk kun je dit snel testen, zodat we weten waar het aan ligt!
We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, zodat we je, indien nodig, verder kunnen helpen!
Dat is inderdaad best opmerkelijk! :S
Van welke tablet maak je gebruik en heb je eerder wel gebruik kunnen maken van Deezer via jouw tablet? Probeer je te streamen via de app of de website? Als je het via de app probeert, zou ik je aan willen raden om de app even opnieuw te installeren op jouw tablet. Probeer je het via de website, probeer dan even een andere internetbrowser om te kijken of dit wellicht effect heeft. Hopelijk kun je dit snel testen, zodat we weten waar het aan ligt!
We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, zodat we je, indien nodig, verder kunnen helpen!
de afgelopen jaren deed deezer het goed op tablet...ik heb t weekend de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd..ne werkt t weer
Ik heb op mijn telefoon het probleem met Deezer ook. Hij kan inhoud niet laden. Heb al twee keer, op aanraden van hierboven, de app verwijderd. Ondanks dat doet hij het niet.
Ik baal want wil graag in mijn auto muziek luisteren!
Hoop dat iemand iets weet..
Groet Fleur
Ik baal want wil graag in mijn auto muziek luisteren!
Hoop dat iemand iets weet..
Groet Fleur
Hoi Fleur,
Wat jammer dat het herinstalleren niet helpt!
Werkt het wel via WiFi of via de website? Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Heb je verder wel een goede dataverbinding? Werken andere apps gewoon goed?
Aan de hand van jouw antwoorden, kijken wij graag verder met je mee. 🙂
Wat jammer dat het herinstalleren niet helpt!
Werkt het wel via WiFi of via de website? Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Heb je verder wel een goede dataverbinding? Werken andere apps gewoon goed?
Aan de hand van jouw antwoorden, kijken wij graag verder met je mee. 🙂
Hi! Ja alles werkt verder prima en het is als ik op wifi zit en 4G. Op mijn Ipad doet ie t gewoon! Het zal wel een instelling op mn tel zijn, maar welke?
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
of
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.