Beantwoord

Deezer geeft steeds foutmelding

• 3 juni 2017
  • 7 reacties
  • 598 Bekeken

Steeds als ik deezer op mijn tablet start krijg ik een foutmelding( kan de inhoud niet laden) terwijl ik deezer wel via laptop of mobiel kan draaien, via hetzelfde wifi hetwerk...raar
icon

Beste antwoord door Tvd59 6 juni 2017, 17:39

de afgelopen jaren deed deezer het goed op tablet...ik heb t weekend de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd..ne werkt t weer
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tvd59,

Dat is inderdaad best opmerkelijk! :S

Van welke tablet maak je gebruik en heb je eerder wel gebruik kunnen maken van Deezer via jouw tablet? Probeer je te streamen via de app of de website? Als je het via de app probeert, zou ik je aan willen raden om de app even opnieuw te installeren op jouw tablet. Probeer je het via de website, probeer dan even een andere internetbrowser om te kijken of dit wellicht effect heeft. Hopelijk kun je dit snel testen, zodat we weten waar het aan ligt!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, zodat we je, indien nodig, verder kunnen helpen!
de afgelopen jaren deed deezer het goed op tablet...ik heb t weekend de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd..ne werkt t weer
Reputatie 7
Badge +20
Aah fijn dat het weer werkt. We wensen je nog veel muziekplezier! 🙂
Ik heb op mijn telefoon het probleem met Deezer ook. Hij kan inhoud niet laden. Heb al twee keer, op aanraden van hierboven, de app verwijderd. Ondanks dat doet hij het niet.

Ik baal want wil graag in mijn auto muziek luisteren!

Hoop dat iemand iets weet..

Groet Fleur
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Fleur,

Wat jammer dat het herinstalleren niet helpt!

Werkt het wel via WiFi of via de website? Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Heb je verder wel een goede dataverbinding? Werken andere apps gewoon goed?

Aan de hand van jouw antwoorden, kijken wij graag verder met je mee. 🙂
Hi! Ja alles werkt verder prima en het is als ik op wifi zit en 4G. Op mijn Ipad doet ie t gewoon! Het zal wel een instelling op mn tel zijn, maar welke?
Reputatie 7
Badge +19
Dat is inderdaad vreemd. Ik heb geen kant en klare oplossing voor je, maar ik blijf sowieso met je meedenken! Zou je de netwerkinstellingen eens kunnen herstellen? Wellicht haalt dat nog iets uit. Ik hoor het van je!