Beantwoord

Deezer gekoppeld aan abonnement

Goedemiddag.
Ik zie tot mijn schrik, dat ik per maand betaal voor Deezer, terwijl ik het nooit gewild heb en/of ermee ingestemd heb. Ik wil het graag uit mijn bundel, want ik heb het nog niet 1 keer gebruikt. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Groet
icon

Beste antwoord door DavidK 1 juni 2015, 15:22

Hoi Debutant10 & Martijn91,

Zonde dat jullie dit als een trucje ervaren, dat is niet de bedoeling!

Ik zie dat jullie allebei het Muziek pakket als abonnement hebt, waar Deezer aan gekoppeld zit. Ook zie ik inderdaad jij, Debutant10, in januari hier contact over hebt gehad en dat is uitgelegd dat je hier ook korting op ontvangt. Hierdoor betaal je ongeveer €2,- voor deze bundel. Wat is de reden dat jullie er geen gebruik van willen maken? Bevalt de dienst helemaal niet?

Laat even weten of jullie nog vragen hebben, ik help jullie graag verder! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

hallo,
tot mijn verbazing zag ik ook opeens dat ik voor deezer betaalde/betaal. Dus ik ging naar de t-mobile winkel en heb een aantal keer met t-mobile contact opgenomen, maar zij zeggen dat ze niks kunnen doen en dat ik het pas op het einde van mijn abonnement kan opzeggen! Ik heb dus ongewild deezer erbij gekregen, in de winkel zei de man die mij het toestel verkocht het is gratis en je kan het gewoon altijd weghalen toen heeft die het dus maar ongewild erop gezet en nu moet ik dus wachten totdat mijn abonnement afloopt!:@:(
hallo,
tot mijn verbazing zag ik ook opeens dat ik voor deezer betaalde/betaal. Dus ik ging naar de t-mobile winkel en heb een aantal keer met t-mobile contact opgenomen, maar zij zeggen dat ze niks kunnen doen en dat ik het pas op het einde van mijn abonnement kan opzeggen! Ik heb dus ongewild deezer erbij gekregen, in de winkel zei de man die mij het toestel verkocht het is gratis en je kan het gewoon altijd weghalen toen heeft die het dus maar ongewild erop gezet en nu moet ik dus wachten totdat mijn abonnement afloopt!:@:(

Man, dat slaat echt nergens op. Maar als ik je goed begrijp zit ik er aan vast?
Echt ik kies NOOIT weer voor t-mobile als ze dit soort stomme trucjes uithalen, damnnnn
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Debutant10 & Martijn91,

Zonde dat jullie dit als een trucje ervaren, dat is niet de bedoeling!

Ik zie dat jullie allebei het Muziek pakket als abonnement hebt, waar Deezer aan gekoppeld zit. Ook zie ik inderdaad jij, Debutant10, in januari hier contact over hebt gehad en dat is uitgelegd dat je hier ook korting op ontvangt. Hierdoor betaal je ongeveer €2,- voor deze bundel. Wat is de reden dat jullie er geen gebruik van willen maken? Bevalt de dienst helemaal niet?

Laat even weten of jullie nog vragen hebben, ik help jullie graag verder! 🙂

Reageer