Beantwoord

Deezer geregistreerd, maar lukt niet

  • 28 april 2019
  • 1 reactie
  • 2109 Bekeken

ik heb deezer sinds januari, maar hij blijft reclame tussendoor gooien, als ik registreer en inlog.
hij blijft de gratis versie, heb al van alles geprobeerd
icon

Beste antwoord door Hajar 30 april 2019, 10:08

Hi Heleentjuh,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je bundel goed gekoppeld is. Log je in met het e-mailadres dat bij ons bekend is? Check My T-Mobile om het geregistreerde e-mailadres te zien. Zou je de app eens kunnen verwijderen, opnieuw downloaden en inloggen? Hierdoor registreert je opnieuw je 06-nummer, en wordt de bundel normaal gesproken herkend.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Heleentjuh,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je bundel goed gekoppeld is. Log je in met het e-mailadres dat bij ons bekend is? Check My T-Mobile om het geregistreerde e-mailadres te zien. Zou je de app eens kunnen verwijderen, opnieuw downloaden en inloggen? Hierdoor registreert je opnieuw je 06-nummer, en wordt de bundel normaal gesproken herkend.

Laat je even weten of het zo lukt?

Reageer