Beantwoord

Deezer herkent mijn tel. nummer niet

Reputatie 2
Vandaag is mijn nieuwe abonnement met Deezer muziekpakket ingegaan. Via de Deezer app heb ik me aangemeld (stap 1: email adres en wachtwoord) en kreeg een welkom mailtje van Deezer. Maar bij stap 2 (mobiele nummer invoeren) kom ik niet verder.:

"Je nummer is niet herkend. Dit kan komen door: 1: Indien je de T-Mobile & Deezer Music voordeelbundel geactiveerd hebt is er wellicht iets mis gegaan. Neem contact op met de klantenservice."

Op het forum kwam ik bij soortgelijke meldingen het advies tegen om 1) het via de Deezer.com site te proberen, en 2) de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Beide suggesties geprobeerd maar het heeft niet geholpen.
Blijkbaar helpt het in sommige gevallen als T-mobile de bundel reset. Zouden jullie dat ook eens met mijn bundel willen proberen svp?
icon

Beste antwoord door Razza 8 mei 2014, 16:24

@Hnsa123

Welkom op het forum!

Goed dat je hierover contact opneemt. Ik kan me voorstellen dat je gewoon gebruik wilt kunnen maken van de Deezer applicatie.

Ik heb gelijk een aantal instellingen voor je gereset in het systeem. Heb je inmiddels ook al een activeringscode ontvangen? Mocht het probleem nog steeds niet opgelost zijn dan zullen wij dit doorzetten naar de technische afdeling zodat dit zo snel mogelijk voor je opgelost wordt.

Onze excuses voor het ongemak! We wachten je reactie af.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Hnsa123

Welkom op het forum!

Goed dat je hierover contact opneemt. Ik kan me voorstellen dat je gewoon gebruik wilt kunnen maken van de Deezer applicatie.

Ik heb gelijk een aantal instellingen voor je gereset in het systeem. Heb je inmiddels ook al een activeringscode ontvangen? Mocht het probleem nog steeds niet opgelost zijn dan zullen wij dit doorzetten naar de technische afdeling zodat dit zo snel mogelijk voor je opgelost wordt.

Onze excuses voor het ongemak! We wachten je reactie af.
Reputatie 2
@Razza

Hartelijk dank!
Deezer werkt nu.

Vriendelijke groet,
Hans
Reputatie 6
@Hnsa123

Heel fijn om te lezen dat het werkt! Veel plezier met jouw Deezer app! 🙂
Mijn ABO verlengt maar gaat pas in augustus in. Kan ik al wel nu gebruik maken van de deezer muziek bundel of pas in augustus.
Reputatie 6
@Roy12388

De Deezer bundel gaat in bij jouw nieuwe abonnement, wanneer je nu gebruik wil maken van Deezer kun je de bundel activeren bij jouw huidige abonnement. Dit kun je via jouw My T-Mobile pagina doen of mij een privébericht sturen met jouw telefoonnummer/geboortedatum en postcode en een akkoord voor de maandelijkse kosten van € 9,99 (voor de bundel die je per maand kunt uitzetten) of € 5,99 (voor de bundel die loopt tot jouw einde van het contract)
Hoi ik heb t mobile tablet go en heb deezer vast aangezet maar deezer herkent me nummer niet net zoals de 1 e
Reputatie 6
Badge +16
Hey Street,

Ik zie dat je jouw vraag ook in dit topic hebt gesteld en ook zelf een topic bent gestart. Zou je in het vervolg je vraag in 1 topic willen stellen? Alvast bedankt!

Reageer