Beantwoord

Deezer inloggen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb een Deezer account; deze heb ik destijds geactiveerd via mijn Google account.
Bij bepaalde Apps om muziek via Deezer af te spelen is er alleen maar in te loggen via Deezer login of via Facebook; de Google keuze is er niet.
Als ik mijn Google logingegevens invul bij Deezer login, worden deze niet herkend.
Is hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door storm91 16 oktober 2014, 14:43

Hey aladan,

Zover ik weet kan je het beste even je wachtwoord resetten, en zodra je dit via je email kan wijzigen, dat wachtwoord gebruiken die je dan net hebt gemaakt. Op deze manier kan je er zowel via google, als via deezer zelf inloggen. Dit is namelijk een probleem bij meer zaken.

Het snelst kan je dit doen door naar www.deezer.com te gaan, nakijken welk emailadres je gebruikt (voor de zekerheid), uitloggen als dat klopt.

Klikken op Heb je al een deezer account? inloggen --> wachtwoord vergeten? (linkerkant, onder emailadres en wachtwoord).

Zou je het daarna nog een keer willen proberen met het emailadres en wachtwoord dat je net hebt gecheckt/gewijzigd?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hey aladan,

Zover ik weet kan je het beste even je wachtwoord resetten, en zodra je dit via je email kan wijzigen, dat wachtwoord gebruiken die je dan net hebt gemaakt. Op deze manier kan je er zowel via google, als via deezer zelf inloggen. Dit is namelijk een probleem bij meer zaken.

Het snelst kan je dit doen door naar www.deezer.com te gaan, nakijken welk emailadres je gebruikt (voor de zekerheid), uitloggen als dat klopt.

Klikken op Heb je al een deezer account? inloggen --> wachtwoord vergeten? (linkerkant, onder emailadres en wachtwoord).

Zou je het daarna nog een keer willen proberen met het emailadres en wachtwoord dat je net hebt gecheckt/gewijzigd?
Bedankt voor de tip!!
Dit was de oplossing; nu kan ik Deezer afspelen via mijn Sonos geluidssysteem.
Reputatie 4
Goed om te horen dat het verholpen is! 😃 Veel luisterplezier!

Reageer