Vraag

Deezer inloggen

• 6 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 337 Bekeken

Hallo ,ik heb Deezer op mijn telefoon en kan niet meer inloggen. Krijg bij het aanmelden een smsje en moet een code invoeren, maar geeft steeds foutmelding. Weet iemand hier een oplossing voor?
Heb T-Mobile gebeld maar krijg ik geen antwoord met het keuze menu wat ik moet doen.

7 reacties

Probeer het eerst eens in een browser op je computer. Ik krijg een smsje met een code wanneer ik op de website rechtsboven op het T-Mobile logo klik en van daaruit verder ga. Kies "Ik heb al een account", dan inloggen, telefoonnummer invoeren, smsje ontvangen, code invoeren waarmee Deezer-account gekoppeld wordt aan T-Mobile. Als dat werkt (eventueel wanneer je ingelogd bent in je account je wachtwoord veranderen), probeer het dan weer op je mobiel. Bij mij werkte het eerst ook een beetje rammelig, ik heb een paar keer zo'n smsje gekregen, maar uiteindelijk kon ik gewoon inloggen, ook op mijn mobiel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi griepje,

Welkom op ons Forum!

Leuk dat je gebruik maakt van Deezer. Heb je al een favoriete playlist? Ik zie dat mijn collega Cynthia jou verder heeft geholpen en dat het inmiddels is gelukt. Werkt alles weer naar behoren?

Als ik nog iets anders kan betekenen dan hoor ik het graag! 🙂
Het probleem is nog niet opgelost,wat ik raar vind is dat ik deezer heb geïnstalleerd en vervolgens ingelogd ben met Facebook!!!
Ook staat er mijn playlist etc.En dan kijk ik bij mijn account en staat er abonnement met T-Mobile en Deezer.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Griepje,

Zo te zien heb je gekozen om jouw Deezer te koppelen aan je Facebook account. Als je het aanmeldproces doorloopt, zoals Vuilnis hierboven beschrijft, kun je kiezen om in te loggen met een bestaand account, een nieuw account aan te maken of in te loggen met je Facebook account. Zo te lezen heb jij er voor gekozen om Facebook te gebruiken

Wat bedoel je precies met je playlist? Krijg je die wel te zien? Kun je ook gewoon muziek luisteren zonder reclame?

Ben benieuwd naar je reactie! 🙂
Ik heb ingelogd bij Facebook en het werkt,maar niet via de officiële site via -T-Mobile. Krijg het ook niet meer op mijn pc. Krijg constant melding onjuiste code met inloggen op de app.Terwijl ik al meer dan 3 jaar lid ben van Deezer.
Ja ik luisteren zonder reclame!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Griepje,

Balen dat het nog niet werkt zoals het moet werken! Kun je allereerst eens op jouw Facebook de aanmelding bij Deezer verwijderen? Dat kan bij Instellingen > Apps > daar Deezer verwijderen. Kun je vervolgens deze stappen nogmaals doorlopen? Mocht dit niet werken, dan wil ik je toch adviseren om contact op te nemen met Deezer. Zij kunnen je dan verder helpen om dit op te lossen.

Reageer