Beantwoord

Deezer inloggen

• 28 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Ik maak al heel lang gebruik van deezer. Gisteren uitgelogd en ik kan nu niet meer inloggen met telefoon nummer? Geeft fout inloggen aan als ik via sms de code krijg
icon

Beste antwoord door David 28 oktober 2016, 16:05

Hey Dennis,

Heel apart dat het ineens niet meer werkt! :S

Ik heb even gekeken, maar zie dat je nog altijd Deezer Vast hebt. Dat staat dus nog altijd goed in ons systeem. Zou je jezelf via Deezer eens opnieuw kunnen registreren via de T-Mobile button? Je zou dan een nieuwe code moeten krijgen en dan zou je weer aangemeld moeten zijn voor je Deezer-account.

Ik hoor graag van je of het gelukt is!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Dennis,

Heel apart dat het ineens niet meer werkt! :S

Ik heb even gekeken, maar zie dat je nog altijd Deezer Vast hebt. Dat staat dus nog altijd goed in ons systeem. Zou je jezelf via Deezer eens opnieuw kunnen registreren via de T-Mobile button? Je zou dan een nieuwe code moeten krijgen en dan zou je weer aangemeld moeten zijn voor je Deezer-account.

Ik hoor graag van je of het gelukt is!
Werkt nog steeds niet via T-Mobile button. Maar het werkt wel als ik mijn mail adres en wachtwoord gebruikt. Dus nu werkt alles gelukkig weer
Maar wel raar trouwens. Snap niet waarom andere manier niet werkt?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Dennis,

Wanneer je al geregistreerd bent via de T-Mobile button kun je vervolgens inderdaad gewoon inloggen met je e-mailadres en wachtwoord! Fijn dat het weer werkt! :)

Als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden. Goed weekend!

Reageer