Beantwoord

Deezer inloggen op Bluos lukt niet

• 3 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 222 Bekeken

Reputatie 2
Deezer inloggen op bluos lukt niet ook niet nadat wachtwoord is gewijzigd hebben jullie een oplossing. Ik heb Deezer ook gemaild maar krijg geen antwoord
icon

Beste antwoord door David 10 oktober 2016, 12:22

Hey Nickyjoop,

Ik heb even flink gezocht, maar ben niet veel nuttige informatie tegengekomen. Het zou gewoon mogelijk moeten zijn om Bluesound (BluOS) te gebruiken in combinatie met Deezer. Heb je de registratie van Deezer wel helemaal doorlopen?

Als het nog altijd niet werkt raad ik je aan om direct via Deezer jouw vraag te stellen, aangezien onze kennis over BluOS in dit geval helaas tekort schiet. Via dit formulier kun je jouw vraag direct aan Deezer stellen. We hadden je hier graag verder bij geholpen, maar ook wij weten niet alles (was het maar zo'n feest). :(

Mochten wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nicky,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum!

Wat balen dat je niet meer kunt inloggen op Bluos! Klopt het dat dit een app is voor 'wireless music systems'? Kun je aangeven welke versie je hebt? Heb je hiervoor wel kunnen inloggen met Deezer op Bluos? Sinds wanneer lukt het niet meer? Krijg je een foutmelding als je probeert in te loggen of iets anders te zien? Kun je misschien een printscreen hier delen? Kun je wel inloggen als je het via de app op jouw toestel probeert of via de browser op de computer?

Ik zie trouwens in het systeem dat je op dit moment geen Deezer hebt via ons. Heb je bij Deezer zelf een abonnement genomen of heb je een gratis account?

Een hoop vragen, maar op deze manier probeer ik te achterhalen wat er precies aan de hand is. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Reputatie 2
Hallo dank voor je reactie op dit moment heb ik Deezer een maand op proef niet via tmobile maar als het bevalt doe ik het via tmobile
We hebben wireless systeem ja bluos bleusound ook wel genoemd en krijg idd een foutmelding als ik wil inloggen op bluos maar lukt dus niet met Deezer wachtwoord hij koppelt dus niet snap er niets van
Reputatie 7
Badge +20
Hey Nickyjoop,

Ik heb even flink gezocht, maar ben niet veel nuttige informatie tegengekomen. Het zou gewoon mogelijk moeten zijn om Bluesound (BluOS) te gebruiken in combinatie met Deezer. Heb je de registratie van Deezer wel helemaal doorlopen?

Als het nog altijd niet werkt raad ik je aan om direct via Deezer jouw vraag te stellen, aangezien onze kennis over BluOS in dit geval helaas tekort schiet. Via dit formulier kun je jouw vraag direct aan Deezer stellen. We hadden je hier graag verder bij geholpen, maar ook wij weten niet alles (was het maar zo'n feest). :(

Mochten wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Reputatie 2
Hallo David ik denk dat t te maken heeft met een koppeling via Facebook we hebben inmiddels een nieuw account aangemaakt zonder koppeling met Facebook en tmobile op een ander email adres en nu werkt het wel
Reputatie 7
Badge +20
Hey Nickyjoop,

Mooi dat je het uiteindelijk via deze route nog hebt opgelost! Bedankt ook voor je terugkoppeling, dat helpt anderen weer. 🙂

Reageer