Beantwoord

Deezer is opeens gestopt met het nieuwe abonnement

  • 7 januari 2018
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 3
Goedendag,

Sinds gister is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Nu geeft deezer telkens aan dat ik een gratis account heb, terwijl er in mijn bundels staat dat ik deezer flexibel heb in mijn nieuwe abonnement.

Hoe lang duurt deze verwerking?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 7 januari 2018, 10:28

Hoi sjoerwubs.

Je moet je account even opnieuw koppelen aan je abonnement via de Deezer pagina of via de app. Laat je weten of het gelukt is? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi sjoerwubs.

Je moet je account even opnieuw koppelen aan je abonnement via de Deezer pagina of via de app. Laat je weten of het gelukt is? 🙂
Reputatie 3
Is gelukt! Hartelijk dank!
Graag gedaan. 😃

Reageer