Beantwoord

Deezer kan geen muziek toevoegen

• 5 februari 2018
  • 3 reacties
  • 363 Bekeken

Hallo....ik heb een Deezer vast abonnement een tijdje geleden aangeschaft alleen streamt hij niet meer ofzo. Als ik een nieuw nummer wil luisteren, dat nog niet aan mijn muziek is toegevoegd krijg ik de melding " de gevraagde inhoud is niet aan het laden". En dit is al een tijdje... Wel kan ik eerdere nummers die ik toegevoegd had, luisteren. Maar daar betaal ik niet voor natuurlijk.

Gr. Peter
icon

Beste antwoord door Hajar 5 februari 2018, 15:53

Hi Peter,

Leuk dat je Deezer gebruikt. Ik ben zelf ook fan! Je geeft aan dat je geen muziek meer kan afspelen, heb je verder wel een goede dataverbinding? Zou je eens kunnen uitloggen en opnieuw inloggen en kijken of het werkt? En kun je anders de app verwijderen en opnieuw installeren? Ben benieuwd of het hiermee weer werkt.

Laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Leuk dat je Deezer gebruikt. Ik ben zelf ook fan! Je geeft aan dat je geen muziek meer kan afspelen, heb je verder wel een goede dataverbinding? Zou je eens kunnen uitloggen en opnieuw inloggen en kijken of het werkt? En kun je anders de app verwijderen en opnieuw installeren? Ben benieuwd of het hiermee weer werkt.

Laat het mij weten! 🙂
Hey Hajar!
Je hebt gelijk gehad....ik moest de app eraf gooien en opnieuw installeren. Wat t was weet ik niet, maar ik kan iig weer van alle nummers genieten.
Reuze bedankt voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Aaah super!! Bij mij doet de app ook wel eens gek. Meestal sluit ik de app en werkt die daarna weer prima. Fijn dat je weer muziek kan luisteren. Als je nog leuke playlists hebt, share away! :8

Reageer