Beantwoord

Deezer kan geen verbinding maken met WIFI

• 13 januari 2018
  • 6 reacties
  • 422 Bekeken

Al sinds een paar weken kan Deezer geen verbinding maken met het wifi hier. Ik heb gekeken of het niet op offline modus stond, stond hij niet. Ik heb het al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, wat niet hielp.
Deezer via mijn laptop werkt gewoon prima, dus aan mijn WIFI ligt het niet.
icon

Beste antwoord door Shharx 16 januari 2018, 12:12

Na ongeveer een halfuur/uur heb ik eindelijk het probleem opgelost! Nouja samen met een medewerker dan.

Wat hielp voor mij was:

Uitloggen,
App verwijderen,
Wifi uitzetten op het telefoon,
Telefoon uitzetten,
Wifi uitzetten in ze geheel,
1-2 minuten wachten,
Wifi aanzetten,
En app opnieuw downloaden.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Shharx,

Heb je in de instellingen van jouw toestel én van Deezer gekeken? Het klinkt namelijk alsof WiFi bij Deezer zelf is uitgeschakeld, als ik jouw bericht zo lees. Je hebt er bij geen enkele app problemen mee? Heb je de laatste versie van Deezer geïnstalleerd op jouw telefoon? Kun je anders een screenshot van de instellingen van Deezer en jouw toestel (dus van de app) uploaden? Misschien herkennen we dan het probleem gelijk!

We zien jouw reactie graag tegemoet!
Nee, bij geen elke app die ik heb geinstaleerd op mijn mobiel heb ik problemen met wifi. En ik zie geen nieuwe updates voor Deezer, dus ik denk het wel. Ik heb twee screenshots hier, zijn deze goed?
Hoi Shharx,

Heb je in de instellingen van jouw toestel én van Deezer gekeken? Het klinkt namelijk alsof WiFi bij Deezer zelf is uitgeschakeld, als ik jouw bericht zo lees. Je hebt er bij geen enkele app problemen mee? Heb je de laatste versie van Deezer geïnstalleerd op jouw telefoon? Kun je anders een screenshot van de instellingen van Deezer en jouw toestel (dus van de app) uploaden? Misschien herkennen we dan het probleem gelijk!

We zien jouw reactie graag tegemoet!

Ik heb ook al mijn telefoon opnieuw opgestart en dat werkte ook niet. Als ik nu muziek wil downloaden moet ik eerst mijn mobiele data aanzetten.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Shharx,

Hmmm, wat gek dat er geen instelling voor lijkt te zijn. Ik heb zelfs nog even op de smartphone van mijn collega (die ook Deezer heeft) gekeken of ik een wifi-instelling in de app kan vinden, maar het lijkt er inderdaad niet tussen te staan.

Ik stuur je niet graag door, want ik zou het liefst de oplossing zelf aan jou geven, maar ik hoop dat Deezer zelf jou hiermee wel verder kan helpen. Je kunt hen bereiken via hun supportpagina.

Laat je nog weten hoe het afloopt?
Na ongeveer een halfuur/uur heb ik eindelijk het probleem opgelost! Nouja samen met een medewerker dan.

Wat hielp voor mij was:

Uitloggen,
App verwijderen,
Wifi uitzetten op het telefoon,
Telefoon uitzetten,
Wifi uitzetten in ze geheel,
1-2 minuten wachten,
Wifi aanzetten,
En app opnieuw downloaden.
Reputatie 7
Badge +19
Een medewerker van T-Mobile? Wat een held(in)! :D

Superfijn dat het gelukt is. Bedankt voor het delen, hier hebben andere klanten ook weer wat aan!

Zou gezellig zijn als we je vaker terugzien op de Community! 🆒

Reageer