Beantwoord

Deezer kan niet beëindigd worden

• 2 maart 2018
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Goededag.

Ik heb al een tijdje Deezer op mijn abonnement staan, waarschijnlijk automatisch verlengd na een proefperiode. Maar ik gebruik het eigenlijk niet, en ik wil het dus beëindigen. Als ik dit echter wil doen, krijg ik een melding dat het vast aan mijn contract zit. Waarom betaal ik er dan €10 p/m voor? Kost Deezer soms geen €6 p/m als het een vaste versie is?

Ik wil dus graag dat het wel wordt beëindigd, of anders dat mijn maandelijkse kosten naar €6 p/m worden verlaagd.
icon

Beste antwoord door Hajar 3 maart 2018, 11:37

Hi Baska,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je gebruik maakt van een Altijd Muziek Voordeel abonnement. Daarbij zit Deezer Vast gekoppeld aan je contract. Ik kan de bundel daarom niet verwijderen. Maar wat ik wel heb gedaan is jou éxtra korting gegeven op je Deezer bundel. Als je op My T-Mobile kijkt bij Mijn Abonnement dan zie je hoeveel je nu betaalt.

Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing! Ik wens je nog heel veel muziek plezier. Als je een beetje went aan Deezer dan ga je de app heel leuk vinden! Je hebt echt zo veel keus qua muziek. Geniet ervan! Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Baska,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je gebruik maakt van een Altijd Muziek Voordeel abonnement. Daarbij zit Deezer Vast gekoppeld aan je contract. Ik kan de bundel daarom niet verwijderen. Maar wat ik wel heb gedaan is jou éxtra korting gegeven op je Deezer bundel. Als je op My T-Mobile kijkt bij Mijn Abonnement dan zie je hoeveel je nu betaalt.

Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing! Ik wens je nog heel veel muziek plezier. Als je een beetje went aan Deezer dan ga je de app heel leuk vinden! Je hebt echt zo veel keus qua muziek. Geniet ervan! Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer