Beantwoord

Deezer kan niet inloggen

• 14 december 2016
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Ik had bij me vorige abonnement een deezer prenium abonoment . Heb nu een nieuw abonnement afgesloten met mij nieuwe telefoon. Deezer premium + vast . Ik kan me niet aanmelden voor Deezer via tmobile . En ben nu ook al albums en speellijsten kwijt van me vorige abonnement
icon

Beste antwoord door David 15 december 2016, 13:55

Hey Yanara,

Dat is even schrikken, maar ik vertrouw erop dat het goed gaat komen!

Wanneer je verlengd hebt, moet je even opnieuw aanmelden bij Deezer. Je kunt dit stappenplan hiervoor aanhouden om jezelf opnieuw te registreren. Wanneer je dit doet, zou je de mogelijkheid moeten krijgen om jouw oude account weer te activeren en dan moet alles weer in orde zijn.

Laat je weten of het gelukt is met het opnieuw aanmelden? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Yanara,

Dat is even schrikken, maar ik vertrouw erop dat het goed gaat komen!

Wanneer je verlengd hebt, moet je even opnieuw aanmelden bij Deezer. Je kunt dit stappenplan hiervoor aanhouden om jezelf opnieuw te registreren. Wanneer je dit doet, zou je de mogelijkheid moeten krijgen om jouw oude account weer te activeren en dan moet alles weer in orde zijn.

Laat je weten of het gelukt is met het opnieuw aanmelden? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!

Reageer