Beantwoord

Deezer kan niet via bluetooth autoradio afspelen

• 20 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 2361 Bekeken

Info
Alpine UTE-72BT - Autoradio Enkel DIN - USB - Bluetooth
Iphone 7
Wanneer ik spotify gebruik is dit geen enkel probleem, aanklikken spotify en onderaan wordt aangeven waarop ik de muziek wil beluisteren. (beschikbaar apparaten)
Bellen via Bluetooth geen probleem
Muziek afspelen via Bluetooth gaat niet, wel met kabel

Op de autoradio lukt niet via via Bluetooth muziek af te spelen Het vreemde is dat ik in de app van Deezer op geen enkele manier een apparaat kan laten aansturen

Kan iemand mij uitleggen hoe ik Deezer via Bluetooth muziek kan laten afspelen op de bovengenoemde alpine.
icon

Beste antwoord door kimielco 25 oktober 2016, 12:00

Deezer schreef

................................First you need to activate the bluetooth through you car, on the screen look for Media ( devices) on the radio/car screen and then on your iPhone settings, not Deezer, go to bluetooth and pair this with the car, this should work.

Het probleem is hiermee tevens mee opgelost
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Kimielco,

Wat een specifieke vraag! 😉 Ik ben hier even Google voor ingedoken en ik kwam al snel op deze pagina terecht. Zou je eens willen kijken of je daar kunt vinden hoe je dit doet? Mocht je er niet uitkomen dan kun je in dit geval ook nog even kijken op de support-pagina van Deezer zelf.

Wil je laten weten of het gelukt is? Mocht je nog vragen hebben, let me know! We denken graag met je mee.
Bedankt voor je reactie.

Uiteraard had ik al het e.e.a. afgespeurd en was ik al uitgekomen op de site van Deezer. Helaas staat er geen oplossing en ik moet nog even de reactie van Deezer support afwachten.

Het probleem is immers dat ik op geen enkele manier binnen Deezer app beschikbare apparaten kan aanvinken.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kimielco,

Jammer dat je nog geen oplossing hebt voor dit probleem. Ondertussen toevallig al iets gehoord van Deezer Support?

Je hebt niet heel toevallig nog een ander apparaat waar je Deezer aan zou kunnen koppelen? Normaal zou de app namelijk aan moeten geven dat er een beschikbaar apparaat in de buurt is waarmee een koppeling mogelijk is. Had je voor de zekerheid de app al eens opnieuw geïnstalleerd en het geprobeerd via de browser in plaats van de app?

We horen het graag van je, hopelijk kunnen we dit probleem snel oplossen voor je!
Deezer schreef

................................First you need to activate the bluetooth through you car, on the screen look for Media ( devices) on the radio/car screen and then on your iPhone settings, not Deezer, go to bluetooth and pair this with the car, this should work.

Het probleem is hiermee tevens mee opgelost
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kimielco,

Kijk aan, fijn om te horen dat het is opgelost! En nu lekker onbeperkt Deezer luisteren in de auto! 😃 Nog tips voor een leuke playlist?

Laat je het weten als we je nog ergens anders bij kunnen helpen?

Reageer