Beantwoord

Deezer; kan niks meer toevoegen aan favoriete muziek

• 18 november 2016
  • 4 reacties
  • 428 Bekeken

Ik zit regelmatig op deezer. maar sinds vanmiddag kan ik geen muziek meer toevoegen aan mijn playlist favoriete nummers.. daarnaast lopen mijn internet browser, app telefoon en de pc app niet gelijk.. hoe kan ik dit fixen?
icon

Beste antwoord door nicoleforsure 20 november 2016, 20:41

"probleem" van het toevoegen aan favoriete nummers gevonden. je kan er max 2000 aan toevoegen. dat staat nergens maar ik was al aan het aantal gekomen 😳 nu zal het syncen ook wel goed gaan. 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Nicole,

Leuk om je hier te zien! Welkom op het forum. :)

Wat vreemd zeg. Sinds wanneer heb je hier last van? Lopen je internet browser en pc applicatie welk synchroom? Heb je jezelf al een keer uitgelogd en ingelogd? Zou je de applicatie ook een keer van je toestel willen verwijderen en opnieuw downloaden + installeren? We horen graag van je of dit de oplossing is!
Ik heb mijn app op mijn telefoon opnieuw geinstaleerd. maar dat werkte niet. ook heb ik uitgelogd op de browser maar dat had ook geen zin.. is er nog een andere mogelijkheid? mijn apps lopen niet synchroom met de browser

het gekke van alles is dat de app op mijn telefoon zegt dat er al een liedje in mijn favorieten staan terwijl dat niet zo is... :?
"probleem" van het toevoegen aan favoriete nummers gevonden. je kan er max 2000 aan toevoegen. dat staat nergens maar ik was al aan het aantal gekomen 😳 nu zal het syncen ook wel goed gaan. 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nicole,

Top dat je er zelf achter bent gekomen waar het probleem zit! 🙂 Hoe had je dit uitgevonden?

Reageer