Beantwoord

Deezer koppelen na ingang vernieuwing

• 15 december 2016
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Mijn nieuwe contract gaat bijna in en daarin zit deezer bij! Ik heb al een account bij deezer via facebook. Hoe koppel ik het zodat ik deezer premium heb ivm mijn abo en niet de normale betaalbare versie?
icon

Beste antwoord door Sam- 16 december 2016, 11:55

Hoi M.A Nadal,

Welkom op het forum!

Leuk dat je Deezer hebt geselecteerd bij je abonnement. Ik zie dat je ook de juiste internet bundel hebt om gebruik te maken van Data Vrije Muziek. De perfecte combinatie dus. ;)

Goed dat je dit van tevoren bij ons navraagt. Je kan de instructies op onze website volgen om je account te koppelen aan je T-Mobile Deezer bundel. Zo kan je zorgeloos zonder reclame muziek luisteren.

Mocht je na het koppelen van je Deezer account nog steeds reclame te horen krijgen dan kan je de instructies in dit topic volgen.

Laat je ons weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi M.A Nadal,

Welkom op het forum!

Leuk dat je Deezer hebt geselecteerd bij je abonnement. Ik zie dat je ook de juiste internet bundel hebt om gebruik te maken van Data Vrije Muziek. De perfecte combinatie dus. ;)

Goed dat je dit van tevoren bij ons navraagt. Je kan de instructies op onze website volgen om je account te koppelen aan je T-Mobile Deezer bundel. Zo kan je zorgeloos zonder reclame muziek luisteren.

Mocht je na het koppelen van je Deezer account nog steeds reclame te horen krijgen dan kan je de instructies in dit topic volgen.

Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer