Beantwoord

Deezer koppeling

• 12 november 2018
  • 3 reacties
  • 1834 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hoi, sinds vandaag is mijn abbonement bij tmobile van start gegaan.
Ik heb een deezer voordeelbundel.
Ik had al een deezer premium account.

De koppeling via de 'speciale tmobile deezer' site werkt niet. Ik voel mn nummer in, krijg een sms code en dan krijg ik de melding dat een betaalmogelijkheid verwijdert moet worden.

Toen heb ik mijn premium account opgezegd bij deezer.

Werkt nog steeds niet.
Moet ik nu wachten tot 4 december, waarop mijn premium abbonment volledig voorbij is?
Want dan betaal ik in principe dubbel.
icon

Beste antwoord door David 13 november 2018, 10:49

Hoi Yhoyho,

Van harte welkom bij T-Mobile en op de Community!

Als ik de website van Deezer zelf goed begrijp is Deezer Premium direct opzegbaar: "Je kan je abonnement dus op elk moment stopzetten." Het zou echter wel kunnen zijn dat de opzegging nog niet afgerond was, waardoor de twee bundels elkaar in de weg zaten. Wanneer heb je de bundel bij Deezer zelf stopgezet? Als deze niet meer actief is, dan zou je via de website de T-Mobiel bundel moeten kunnen activeren.

Kun je het nog eens proberen, want ik denk dat het uiteindelijk een kwestie van wachten is! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Yhoyho,

Van harte welkom bij T-Mobile en op de Community!

Als ik de website van Deezer zelf goed begrijp is Deezer Premium direct opzegbaar: "Je kan je abonnement dus op elk moment stopzetten." Het zou echter wel kunnen zijn dat de opzegging nog niet afgerond was, waardoor de twee bundels elkaar in de weg zaten. Wanneer heb je de bundel bij Deezer zelf stopgezet? Als deze niet meer actief is, dan zou je via de website de T-Mobiel bundel moeten kunnen activeren.

Kun je het nog eens proberen, want ik denk dat het uiteindelijk een kwestie van wachten is! 🙂

Mijn abonnement

Deezer Premium

Je automatische abonnementshernieuwing werd geannuleerd. Je abonnement loopt af op 04-12-18. Na deze datum, ga je automatisch over naar onze Deezer Free service.

Gisteren heb ik mijn abonnement bij deezer premium stopgezet.
Bovenstaande message krijg ik te zien in het abonnement menu van deezer.
Als ik het nu probeer, krijg ik exact dezelfde message te zien als eerder.
Ik neem aan dat het overzetten naar tmobile pas mogelijk is na 4 december, als dit het geval is, betaal ik dus dubbel.

Edit: ik vind leuk dat er staat "beste antwoord door David" terwijl het gewoon het enige antwoord is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @yhoyho,

In dat geval zou ik dan even bij Deezer zelf aankloppen, omdat ik van hun bundels alleen weet wat ik via de website aan info kan vinden. Wij kunnen ook geen bundels van Deezer zelf uitschakelen, dus ik zou even navraag doen bij hen hoe dit nou precies zit en wat zij voor die resterende weken kunnen doen!

Reageer