Beantwoord

Deezer limiet favorieten

• 1 mei 2018
  • 3 reacties
  • 643 Bekeken

Hoi. Ikan geen muziek neer bij 'mijn favorieten' toevoegen. Ik heb er nu 1593 liedjes in zitten. Hoe moet ik nu verder? Kan ik wel een paar verwijderen om ze voor de andere te vervangen?
icon

Beste antwoord door Hajar 2 mei 2018, 13:19

Hi Zaineb,

Zooo je hebt een flinke favorieten lijst! Heb je tips voor mij? Please share away! :8

Maak je gebruik van de Deezer app of desktopversie? In de app is de limiet 1000 favoriete tracks en op een desktop is dit 2000 favoriete tracks. Dus je kan inderdaad het beste paar nummers verwijderen zodat je onder de limiet zit. Daarna kun je nieuwe nummers toevoegen.

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je veel muziek plezier! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Zaineb,

Met desktop bedoel ik als je Deezer op je computer of laptop gebruikt. Dus gewoon op de Deezer website muziek beluistert. Ik ben gelijk voor je gaan kijken op de Deezer support pagina en daar geven ze ook aan dat de limiet op de app 1000 tracks zijn. Je kan dan wel nieuwe muziek toevoegen maar je kan ze dan niet beluisteren of terugzien in je lijst. Als je nieuwe muziek erop wilt dan adviseer ik je om nummers te verwijderen zodat je weer onder je limiet zit en nieuwe nummers kan beluisteren. Op deze pagina staat het ook uitgelegd.

Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂
Hoi Hajar,

Ik maak gebruik van de Deezer App op mijn Samsung s8 +.

Je zegt dat in de app de limiet 1000 tracks zijn maar ik heb er nu al 1593 tracks in. Hoe moet ik nu verder? Ik ga proberen of ik de nrs kan verwijderen en de nieuwe als favorieten kan toevoegen.
Wat bedoel je met destkop?

Groetjes,
Zaineb
Reputatie 7
Badge +20
Hi Zaineb,

Zooo je hebt een flinke favorieten lijst! Heb je tips voor mij? Please share away! :8

Maak je gebruik van de Deezer app of desktopversie? In de app is de limiet 1000 favoriete tracks en op een desktop is dit 2000 favoriete tracks. Dus je kan inderdaad het beste paar nummers verwijderen zodat je onder de limiet zit. Daarna kun je nieuwe nummers toevoegen.

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je veel muziek plezier! 🙂

Reageer