Beantwoord

Deezer melding: medlding en afspeellijst kwijt

  • 1 februari 2018
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Ik kreeg gisteren de volgende melding bij het afspelen van muziek in Deezer:
"Je Deezer account wordt momenteel gebruikt op een ander apparaat. Je Deezer account is strikt persoonlijk en kan slechts op een apparaat tegelijk in de beluistermode gebruikt worden"
Ik heb een Deezzer family abonnement.
Vanmiddag kreeg ik de melding weer, en nu is een va mij medegebruikers zijn afspeellijst kwijt. Ik heb al geprobeerd om die teug te halen via https://support.deezer.com/hc/en-gb/articles/115003736489-Recover-a-Deleted-Playlist, via mijn computer, maar daar staat niets. Ik heb vanavond zelf met succes een afspeellijst verwijderd en weer teruggezet, dus het werkt wel.
help!
gr,
Carolien
icon

Beste antwoord door Colienxxx 2 februari 2018, 08:31

Het is Mika gelukt om de playlist te herstellen. Geen idee hoe. Probleem opgelost!
Bekijk origineel

2 reacties

Het is Mika gelukt om de playlist te herstellen. Geen idee hoe. Probleem opgelost!
Reputatie 3
Badge +11
Hey Colienxxx,

Goed om te lezen dat het gelukt is, heel veel luister plezier! :D

Mocht je in de toekomst nou nog vragen hebben, weet je ons te vinden. We helpen je graag!

Reageer