Beantwoord

Deezer met t mobile lukt niet

• 27 april 2017
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Hallo, gisteren ging mijn nieuwe abbonement in van 6MB, 120 belminuten en deezer premium in. Alleen als ik deezer wil koppelen met t mobile staat er dat ik niet kan koppelen omdat ik niet zo'n abbonnement heb met deezer.
icon

Beste antwoord door Sam- 1 mei 2017, 15:34

Hoi svanderwijden,

Ook namens mij welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaats gevonden en waarom je geen gebruik kan maken van Deezer Premium. In het systeem zie ik dat je inmiddels per e-mail een reactie hebt gekregen van onze collega's. Zij hebben je meer uitleg gegeven over dat de bundel actief moet zijn en dat Data Vrije muziek niet voldoende is om gebruik te maken van Deezer Premium.

Is alles nu duidelijk? Kan je inmiddels gebruik maken van Deezer? Check anders nog deze pagina met instructies voor het activeren van Deezer.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hoi svanderwijden, welkom op het klantenforum.

Heb je het probleem met Deezer nog steeds? Zo ja, op welke manier probeer je Deezer te koppelen?
Reputatie 5
Badge +17
Hoi svanderwijden,

Ook namens mij welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaats gevonden en waarom je geen gebruik kan maken van Deezer Premium. In het systeem zie ik dat je inmiddels per e-mail een reactie hebt gekregen van onze collega's. Zij hebben je meer uitleg gegeven over dat de bundel actief moet zijn en dat Data Vrije muziek niet voldoende is om gebruik te maken van Deezer Premium.

Is alles nu duidelijk? Kan je inmiddels gebruik maken van Deezer? Check anders nog deze pagina met instructies voor het activeren van Deezer.