Beantwoord

Deezer na verlenging niet actief

  • 2 mei 2019
  • 1 reactie
  • 2243 Bekeken

Hallo,

Ik heb een vraag met betrekking tot Deezer. Sinds ik op 26 maart j.l. mijn abonement heb veranderd en van S7 naar S10 ben overgegaan zijn mijn muzieklijsten verdwenen.

Ik had ook Deezer via deezer.com met Tmobile voordeel, maar die heb ik nu niet meer op de laptop deezer.com het voordeel. En ben dus de lijsten kwijt op mijn telefoon, deze staan nog wel op deezer.com.

Weet iemand hoe ik mijn telefoon weer met deezer.com kan synchroniseren?

Groet
Froukje Visser
icon

Beste antwoord door David 8 mei 2019, 14:51

Hoi Froukje,

Een mooie stap, van de S7 naar de S10! 😁

Dan moet het luisteren naar je favoriete muziek natuurlijk ook wel goed gaan! Op dit moment ben je niet op onze community geregistreerd met jouw My T-Mobile account, dus ik kan niet controleren of er wel een bundel actief is. Had je bij de verlenging wel een Deezerbundel ingeschakeld? Je kunt dit terugvinden in jouw My T-Mobile, onder 'Mijn abonnement'. Als je nog geen bundel hebt, dan kun je die ook via My T-Mobile aanzetten.

Als je wel een bundel hebt, dan ben ik benieuwd of je de registratie opnieuw hebt doorlopen? Dit is dan namelijk nodig, maar jouw account blijft wel bestaan. Er is alleen even een onderbreking geweest in de looptijd van de Deezerbundel, dus vandaar de hernieuwde registratie.

Ik ben benieuwd of het opgelost is en je weer van jouw afspeellijsten kunt genieten op je nieuwe telefoon! Keep us posted!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Froukje,

Een mooie stap, van de S7 naar de S10! 😁

Dan moet het luisteren naar je favoriete muziek natuurlijk ook wel goed gaan! Op dit moment ben je niet op onze community geregistreerd met jouw My T-Mobile account, dus ik kan niet controleren of er wel een bundel actief is. Had je bij de verlenging wel een Deezerbundel ingeschakeld? Je kunt dit terugvinden in jouw My T-Mobile, onder 'Mijn abonnement'. Als je nog geen bundel hebt, dan kun je die ook via My T-Mobile aanzetten.

Als je wel een bundel hebt, dan ben ik benieuwd of je de registratie opnieuw hebt doorlopen? Dit is dan namelijk nodig, maar jouw account blijft wel bestaan. Er is alleen even een onderbreking geweest in de looptijd van de Deezerbundel, dus vandaar de hernieuwde registratie.

Ik ben benieuwd of het opgelost is en je weer van jouw afspeellijsten kunt genieten op je nieuwe telefoon! Keep us posted!

Reageer