Beantwoord

Deezer offline is niet meer mogelijk

• 11 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 186 Bekeken

Ik kan geen muziek meer downloaden dan moet ik een upgrade nemen van 12.99 per maand nu kan ik geen muziek in het vliegtuig luisteren
Ik kon altijd wel downloaden dus heel vreemd
icon

Beste antwoord door Issam 11 augustus 2017, 15:49

Hey hey Couwerkerk,

Welkom op het forum!

Wat vreemd dat je hier geen gebruik meer van kan maken. De bundel staat nog aan, dus zou je gewoon volledig gebruik moeten kunnen maken van Deezer. Sinds wanneer ervaar je dit? Ben je wel ingelogd op Deezer? Zou je de applicatie één keer helemaal willen verwijderen en opnieuw willen installeren?

Neem ook een kijkje op onze website en in dit topic. Hier vind je meer informatie over hoe jouw account correct geactiveerd moet zijn om overal gebruik van te maken!

We zijn erg benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hey hey Couwerkerk,

Welkom op het forum!

Wat vreemd dat je hier geen gebruik meer van kan maken. De bundel staat nog aan, dus zou je gewoon volledig gebruik moeten kunnen maken van Deezer. Sinds wanneer ervaar je dit? Ben je wel ingelogd op Deezer? Zou je de applicatie één keer helemaal willen verwijderen en opnieuw willen installeren?

Neem ook een kijkje op onze website en in dit topic. Hier vind je meer informatie over hoe jouw account correct geactiveerd moet zijn om overal gebruik van te maken!

We zijn erg benieuwd naar je reactie!

Reageer