Vraag

Deezer offline modus werkt niet in buitenland

• 11 mei 2016
  • 5 reacties
  • 500 Bekeken

Hoi mensen,
Een gesynchroniseerde playlist geeft ineens in offline modus geen nummers meer aan. Ik zeg er express bij dat die gesynchroniseerd is, want dat is toch het hele idee als je offline muziek wilt luisteren. Het gebeurde wel in de trein vanuit londen, maar gisteren is er nog gewoon naar geluisterd. Weet iemand hoe dit kan en hoe dit opgelost kan worden?
Thanks! 🙂

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bambi,

Welkom op het forum! Leuke gebruikersnaam heb je! :)

Wat leuk dat je in Londen was! Ben je inmiddels terug in Holland of nog ergens een tussenstop gemaakt? Het is natuurlijk wel fijn als je tijdens je treinreis lekker muziek kunt luisteren. En de offline modus is in het buitenland dan zeker handig, maar dan moet het wel werken. Heb je dit bij alle nummers die je hebt gedownload of alleen bij deze playlist?

Kan het dat je misschien 15 dagen geen verbinding hebt gehad met het internet? Deezer heeft namelijk iets ingebouwd voor de verificatie. Als je binnen 15 dagen geen verbinding maakt met het internet, kan je niet meer luisteren naar offline muziek. Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw gedownload?

Ik ben benieuwd naar je antwoorden! Hopelijk kunnen we samen een oplossing vinden!
Beste tmobile,
Ik heb nu hetzelfde probleem,
Kom niet meer bij mijn muziek, kan alleen de laatste album afspelen die ik als laatste gelaad heb, voor de rest niks. Baal als een stekker. Ben in Griekenland heb speciaal muziek gedownload en nu kom ik er niet bij. Niet offline modus maar ook niet met internet aan. Internet is wel zwak. Daarom wil ik liever ook niet app weggooien want dan moet ik ook weer alles downloade HELP
Reputatie 7
Badge +20
Hi Blow your mind,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je dit probleem ook ervaart. Super onhandig vooral nu je op vakantie bent. Werkte het voorheen wel goed? Heb je zoals hierboven staat 15 dagen geen verbinding gehad met internet? Misschien is de verbinding zo zwak dat je niet echt een verbinding maakt.

Het kan geen kwaad om de app te verwijderen al je muziek blijft gewoon beschikbaar als je inlogt. Dus ik wil je adviseren om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Wellicht dat dat tot een oplossing leidt. Mocht dat niet werken, trek dan aan de bel.

Ik wens je een hele fijne vakantie toe in Griekenland. Geniet er lekker van! :8
Idd heb gisteren maar de app verwijderd, moest wel weer alle muziek synchroniseren. Maar kan gelukkig wel weer offline luisteren. Wat ik een groot nadeel vind is dat je de app moet verwijderen en opnieuw synchroniseren. Dat zal toch eigenlijk niet de oplossing moeten wezen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Blow your mind,

Gelukkig kun je nu wel weer naar je muziek luisteren. Ik begrijp dat je het vervelend vindt om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Maar ik veel gevallen lost dat wel dit soort problemen op. Het zou natuurlijk niet de enige oplossing moeten zijn dus je feedback wordt zeker wel gewaardeerden meegenomen.

Ik wens je nog een fijne tijd daar en als ik nog iets kan doen, laat het mij weten! 🙂

Reageer