Beantwoord

Deezer omzetting van proefaccount naar Premium

• 22 december 2016
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Om Deezer te ervaren heb ik een proefaccount Premium+ aangemaakt voor dat mijn dienst via T-Mobile actief werd.
Toen de dienst via T-Mobile werd geactiveerd kon ik op een of andere manier het proefaccount Premium+ niet opwaarderen.
Deze verloopt na een maand, maar nu lukte het nog steeds niet. Na een vraag bij Deezer-support blijkt dat T-Mobile de service heeft ingetrokken. Dat verbaast mij toch wel, want ik heb er geen bericht of argument van gezien.

Ik hoop dat ik snel de dienst kan activeren, want het lijkt erop dat ik dat sowieso vanuit India niet kan en na een kleine tussenstop in NL met de kerst zit ik daarna in de West.
En ik hoop dat het dan ook eenvoudig is te realiseren. Het zoeken naar iets wat er niet is kost al best wat tijd.

Alvast bedankt!

// === reactie Deezer ===//
Hello Harry,

Thank you for contacting us!

I've reviewed your account :
User ID : 677215611
Email : xxxxxx
Username : harryviet
Offer : Gratuit

You are right !

According to our system, T-Mobile suspended your service on the 01/12/2016.

Please contact T-Mobile directly as they will be able to reactivate the service on your number.
//==
icon

Beste antwoord door fluxsystem 22 december 2016, 06:54

@Harryvliet

Hallo Harry.

Dit is inderdaad vervelend, en doordat je verblijft buiten Nederland wordt op basis van je DNS, de Nederlandse servers van Deezer geblokkeerd.
Het is handig om even te kijken in My-Tmobile of Deezer daar als toegevoegd staat op je abonnement.

Je kan het natuurlijk als het niet aanstaat bestellen, en het werkt dan direct.

Via een VPN (zoals NordVPN), kan je verbinding maken met een Nederlandse Server, en krijg je een tijdelijk Nederlands IP tot de verbinding wordt verbroken.
Zo kan je toch Deezer activeren en genieten van Deezer.

Als er vragen zijn hoor ik het graag ;)

Alvast fijne feestdagen.

^ Diego
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
@Harryvliet

Hallo Harry.

Dit is inderdaad vervelend, en doordat je verblijft buiten Nederland wordt op basis van je DNS, de Nederlandse servers van Deezer geblokkeerd.
Het is handig om even te kijken in My-Tmobile of Deezer daar als toegevoegd staat op je abonnement.

Je kan het natuurlijk als het niet aanstaat bestellen, en het werkt dan direct.

Via een VPN (zoals NordVPN), kan je verbinding maken met een Nederlandse Server, en krijg je een tijdelijk Nederlands IP tot de verbinding wordt verbroken.
Zo kan je toch Deezer activeren en genieten van Deezer.

Als er vragen zijn hoor ik het graag ;)

Alvast fijne feestdagen.

^ Diego
Hallo Diego,

Bedankt voor je reactie. Maar binnen mijn abonnement staat het aan.

Groet, Harry
Reputatie 4
Badge +6
@Harry

Oké misschien is je account nog niet geactiveerd, dit moet je zelf even doen via deezer.com
Alleen let wel op dat een VPN nodig is als je in het buitenland bent

Reageer