Beantwoord

Deezer onterecht afgesloten

Beste T-mobile,

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd en daar zit de streaming dienst Deezer Onbeperkt Muziek in. Deze wil ik niet in mijn abonnement en dit heb ik ook aangegeven in de winkel, omdat dit er in mijn vorige abonnement ook zonder vragen is ingezet en ik dit nooit gebruik. Kan dit nog verwijderd worden?
icon

Beste antwoord door KoenM 28 mei 2016, 12:58

Hoi Lisa,

Welkom op het forum!

Wat zei de shop toen je hen hiermee confronteerde? Maw, ben je terug geweest om navraag te doen?

Medewerkers hier zullen (v.a. maandag) kijken of het mogelijk is deze bundel nog te verwijderen. Vaak komt dat wel goed. Nog even geduld nog 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Hoi Lisa,

Welkom op het forum!

Wat zei de shop toen je hen hiermee confronteerde? Maw, ben je terug geweest om navraag te doen?

Medewerkers hier zullen (v.a. maandag) kijken of het mogelijk is deze bundel nog te verwijderen. Vaak komt dat wel goed. Nog even geduld nog 😉
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Lisa,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit op tijd bij ons aangeeft. We passen dit graag alsnog voor je aan. Alleen kunnen we op dit moment geen aanpassingen doen aan je vernieuwing, dit kan namelijk pas als de vernieuwing is ingegaan. Ik ga een notitie in het systeem plaatsen dat je hierover contact hebt opgenomen en dat wij de bundel voor je gaan uitschakelen. Zou je, wanneer je vernieuwing is ingegaan, weer contact met ons willen opnemen? Dan lossen we het graag voor je op Lisa!

Als je in de tussentijd nog andere vragen of verzoeken hebt dan horen we het graag van je.
Beste T-Mobile,

Naar aanleiding van het vorige bericht neem ik nu contact met u op.
Mijn nieuwe abonnement is inmiddels ingegaan en ik zou graag Deezer uit willen schakelen.

Groeten,
Lisa
Reputatie 7
Badge +15
Hey Lisa,

Goed dat je weer contact opneemt. Ik heb Deezer zojuist voor je verwijderd.

Mocht je op je aankomende factuur kosten terug vinden voor Deezer wil je dan even aan de bel trekken? We zullen de kosten dan uiteraard voor je vergoed.

Is verder alles goed gegaan met het ingaan van je nieuwe contract? :8

Reageer