Vraag

Deezer op de PC

• 22 februari 2016
  • 5 reacties
  • 315 Bekeken

Als ik Deezer wil luisteren via de PC krijg ik geen geluid. Waar kan dit aan liggen

5 reacties

Reputatie 2
Hoi alfredB, Niet tof dat je geen geluid hebt. Heb je al in het topic FAQ Deezer gekeken of daar je antwoord tussen staat? Groet, eM.
Ik heb al gelezen. Aan en uitzetten helpt niet. Als ik iTunes luister geen probleem
Reputatie 7
Badge +20
Hey Alfred,

Wat apart dat het dan bij iTunes wel lukt! :S

Zie je de tijd wel gewoon verstrijken? Het is niet zo dat je het geluid gedempt hebt of het volume laag hebt gezet? Het zou ook nog dat je bij het volumecontrole op je computer specifiek het geluid bij Deezer hebt uitgeschakeld, zou je dat eens kunnen checken?

Ik hoor graag of je het mysterie ontrafeld hebt!
Hoi David. dank voor je reactie. Ik snap er echt niets van. tot januari had ik een abonnement op deezer. tot die tijd geen enkel probleem. januari verlengd. paar keer gedaan en nu niets meer. alles nagekeken in deezer zelf. en ook op de computer. vreemde is dat alle andere programma's het geluid gewoon werkt. Alleen bij deezer blijft het stil. waar kan ik vindendat ik mogelijk specifiek het geluid van deezer heb uitgezet..
Reputatie 7
Badge +15
Hey AlfredB,

Deezer is in ieder geval nog wel actief op jouw abonnement. Lukt het wel om muziek aan te zetten? Gaat de tijd van een nummer wel 'lopen'? Werkt Deezer wel op je smartphone? In de onderstaande afbeelding zie je waar je het geluid kunt aanpassen in Deezer.

Mocht dit niet werken dan wil ik je adviseren om uit te loggen op Deezer en de 'T-Mobile eerste registratie' opnieuw te doorlopen op de website van Deezer.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer