Beantwoord

Deezer opzeggen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goedenavond
Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengt en ik zie tot mijn verbazing deezer vast maar ik gebruik helemaal geen muziek
icon

Beste antwoord door Dave 16 May 2017, 14:00

Bekijk origineel

69 reacties

Hi Hajar,

 

Dankjwel! Wat een service😍

Reputatie 7
Badge +9

Graag gedaan!:blush:

Hallo! Eind februari loopt mijn abonnement af, met Deezer Vast. Ik wil bij het verlengen (bij T-Mobile) Deezer Vast stopzetten, hoe doe ik dat? Of stopt dat automatisch wanneer mijn huidige abonnement is afgelopen?

 

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi@bmooyman 

Geen zorgen. Als je gaat verlengen dan moet je zelf bewust kiezen voor Deezer dus als je dat niet doet dan komt Deezer te vervallen na einde van je contract. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Beste Hajar, dank voor de snelle terugkoppeling. Duidelijk!

Momenteel heb ik deezer vast bij t-mobile. Ik zou deezer graag willen stopzetten aangezien ik deze nooit gebruik. Zouden jullie een vaste klant willen helpen en deezer stop willen zetten? :grinning:

Reputatie 7
Badge +9

@bmooyman Graag gedaan!

@xsannem Ik heb voor jou ook Deezer uitgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Goedemiddag

Mijn contractperiode is allang verlopen en zie geen reden om te verlengen. Wel wil ik Deezer opzeggen omdat Google Home deze niet ondersteunt. Via de app of website lukt me dit niet. Kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt!

Gaby

Reputatie 7

Hoi Gaby,

Dat is zeker mogelijk voor mij om te regelen. Ik heb de bundel Deezer Vast dan ook voor je uitgeschakeld. Op My T-Mobile zie je dit al direct terug en op jouw factuur zie je dan dat je tot vandaag voor de bundel betaalt en erna niet meer.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Hoi David

Super! Dankjewel voor de snelle hulp!

Groeten,

Gaby

Beste Hajar,

Ook ik heb een aantal weken geleden Deezer “aangezet” om eens te proberen, echter nu kan ik dit niet meer uitzetten/stoppen? Graag een oplossing, alvast hartelijk dank!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Florizz 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan help ik je graag verder!

Hallo T-Mobile,

Ik heb bij jullie een abonnement afgelopen 2 jaar. Bij aanmelding had ik ook Deezer Flexible afgelsloten bij het abonnement. In de winkel T-mobile winkel gaf de medewerker aan dat ik een goedkopere versie kon afsluiten vanwege een promotie. Uiteindelijk bleek deze goedkopere versie een vast contract te zijn. Dit was naar mij niet gecommuniceerd en vertelde alleen dat het goedkoper was. Vervolgens ben ik terug naar de winkel gegaan om het abbonoment af te verbreken, en winkelmedewerker zei dat abbonoment voor mij heeft gestopt. De opvolgende maanden heb ik echter nog steeds factuur voor Deezer vast gekregen. Tot heden loopt het vaste contract nog door. 

Ik hoop graag dat jullie een opslossing kunnen vinden om het Deezer vast stop te zetten.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rocky398 

Geen zorgen! Ik heb voor jou ook de Deezer Vast bundel uitgezet. Ik hoop dat hiermee alles weer naar wens is. :blush:

Hallo

 

Ik ben al een paar jaar klant bij jullie en ik heb sinds kort deezer vast aangevinkt in mijn abonnement.

Eigelijk gebruik ik het nooit en wil het graag stop zetten…

Zouden jullie eens willen kijken of dat mogelijk is?

 

Mvg

Goedemorgen,

 

Ik had als test Deezer flexibel aangezet, en vervolgens deezer vast omdat er allemaal reclame bleef komen.

Nu wil ik terug naar Deezer flexibel, maar nu blijkt dit niet te kunnen.

Zou u dit eenmalig terug willen zetten? Ik heb me echt vergist afgelopen week.

 

 

Reputatie 6

Goedemiddag @Frank de Kruijff 

Dat kan natuurlijk gebeuren, geen probleem! De bundel heb ik voor je uitgeschakeld en je kan weer terug naar Deezer Flexibel. 

Is zo alles naar wens voor je? Als je hier nog vragen over hebt dan ben ik er om je te helpen!:grinning:

Dag Evy,

Zoals ik gewend ben van T-Mobile, wederom een professionele oplossing !

Dank je wel.

Hoi,

Ik maakt eerst wel gebruik van deezer, maar ik merkte al gauw dat ik deezer niet kan gebruiken bepaalde hardware zoals: auto's, smartwatches en etc.

Dus ben ik overgestapt naar Spotify, wat dus inhoud dat ik mijn deezer abonnement op kon zeggen. Alleen bleek het dat dit niet mogelijk was, dit vindt ik erg jammer. Als mij dit van tevoren wanneer ik mijn contract had ondertekend verteld werd had ik het nooit gedaan.

Is er toevallig iets dat gedaan kon worden om alsnog mijn deezer abonnement op te zeggen?

 

Reputatie 6

Hi @BeratGuzel 

Ik kan me voorstellen dat je deze bundel dan liever niet meer in je abonnement wilt hebben! Ik heb Deezer voor je opgezegd dus hier zit je niet meer aan vast! :grinning:  Is zo alles naar wens voor je?

Als je verder nog vragen hebt dan ben ik er altijd om je verder te helpen!

Ik zit hier het draadje door te lezen en kom er ook achter dat ik dus ook deezer vast heb. Ik wilde het testen en kwam er toen achter dat deze niet op te zeggen is tot het eind van mijn contract.

 

Ik hoop dat jullie bij T mobile mij hier mee kunnen helpen en het jaar goed voor mij kunnen afsluiten en de Deezer vast abbonement voor mij kunnen opzeggen.

Reputatie 7

Hi DavedB,

Was het toch niet helemaal naar je smaak, Deezer? Ik heb de bundel voor je stopgezet, dus die zie je ook op My T-Mobile niet meer terug. Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!

Hoi David,

 

Dank je voor het stopzetten van de bundel. Deezer was inderdaad niet naar smaak, het aanbod en het gebruiksgemak t.o.v. spotify viel behoorlijk tegen waardoor we deezer eigenlijk nooit gebruikten.

Hallo,

Ook ik ben erg geschrokken toen ik er achter kwam dat ik blijkbaar vast zit aan een Deezer vast abonnement. Volgens mij was er tijdens het aansluiten van mijn abonnement wat miscommunicatie tussen de verkoper en mij. Ik zou wel onwijs graag over willen stappen naar spotify omdat ik Deezer niet meer praktisch vind. Is er een mogelijkheid om toch mijn Deezer vast op te zeggen?

Alvast ontzettend erg bedankt.

Reputatie 6

Hi @mahmoudhashish 

Ik heb gelijk jouw contract erbij gepakt en gekeken wat onderling is afgesproken! Deezer vast zit inderdaad tot 25-07-21 gebonden aan het huidige contract. Dit heb je als het goed is zelf ondertekend in een van onze T-Shops, klopt dat? :smile:  Op 26-07-19 is jouw contract ingegaan samen met Deezer vast, die de gehele contractperiode met het abonnement loopt. Je kunt het contract via My T-Mobile onder het kopje 'Mijn abonnement' vinden. Hopelijk heb je zo voldoende duidelijkheid? 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het mij dan weten? Ik help je met alle liefde verder!

Reageer