Beantwoord

Deezer opzeggen


Goedenavond
Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengt en ik zie tot mijn verbazing deezer vast maar ik gebruik helemaal geen muziek
icon

Beste antwoord door David 16 mei 2017, 14:00

Hoi Yugo010,

Tof dat je verlengd hebt bij ons! 😃

Ik heb gelijk even jouw contract erbij gepakt, om te zien wat er afgesproken is en hier zie ik Deezer Premium + Vast wel terug. Was je hier niet van op de hoogte of is hier iets verkeerd gegaan in de communicatie? Dit betekent namelijk dat je getekend hebt voor een bundel die de gehele contractsperiode met het abonnement loopt. Je kunt het contract via My T-Mobile onder het kopje 'Mijn abonnement' vinden.

Je hebt bij jouw abonnement ook Datavrije Muziek zitten en met Deezer kun je dan muziek luisteren zonder dat dit uit jouw databundel gaat. Dat is toch mooi meegenomen!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, hopelijk kunnen we dan een goede oplossing bedenken!
Bekijk origineel

52 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Yasmin,

Jammer om te lezen dat Deezer niet zo goed bevalt. De naam Deezer Vast zegt het eigenlijk al, deze bundel zit vast aan jouw contract en loopt de gehele contractperiode mee. Jouw contract is op 13 mei 2019 afgesloten en in dat contract staat ook de bundel. Op het moment van tekenen ga je dan ook akkoord met de looptijd van deze bundel en die kan ik dan ook niet stopzetten voor je op dit moment. 

Ik hoop dat je Deezer alsnog een kans wilt geven en als er nou iets is waar je tegenaan loopt qua gebruik van de bundel, laat het dan even weten, misschien is er wel een hele snelle en simpele oplossing voor! We horen het graag van je, Yasmin! 

Hoi, na een beetje googlen hoe je een deezer vast abbonement kan opzeggen kwam ik hier terecht. Toen ik een abbonement ging afsluiten in de winkel had ik afgesproken Deezer te nemen om te testen hoe ik Deezer vind maar er is mij nooit verteld dat ik eraan vast zit. Het bevalt me niet 100% en maak er geen gebruik van. 

Groet

Yasmin Falah

Reputatie 6
Badge +5

Hi @mahmoudhashish 

Ik heb gelijk jouw contract erbij gepakt en gekeken wat onderling is afgesproken! Deezer vast zit inderdaad tot 25-07-21 gebonden aan het huidige contract. Dit heb je als het goed is zelf ondertekend in een van onze T-Shops, klopt dat? :smile:  Op 26-07-19 is jouw contract ingegaan samen met Deezer vast, die de gehele contractperiode met het abonnement loopt. Je kunt het contract via My T-Mobile onder het kopje 'Mijn abonnement' vinden. Hopelijk heb je zo voldoende duidelijkheid? 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het mij dan weten? Ik help je met alle liefde verder!

Hallo,

Ook ik ben erg geschrokken toen ik er achter kwam dat ik blijkbaar vast zit aan een Deezer vast abonnement. Volgens mij was er tijdens het aansluiten van mijn abonnement wat miscommunicatie tussen de verkoper en mij. Ik zou wel onwijs graag over willen stappen naar spotify omdat ik Deezer niet meer praktisch vind. Is er een mogelijkheid om toch mijn Deezer vast op te zeggen?

Alvast ontzettend erg bedankt.

Hoi David,

 

Dank je voor het stopzetten van de bundel. Deezer was inderdaad niet naar smaak, het aanbod en het gebruiksgemak t.o.v. spotify viel behoorlijk tegen waardoor we deezer eigenlijk nooit gebruikten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi DavedB,

Was het toch niet helemaal naar je smaak, Deezer? Ik heb de bundel voor je stopgezet, dus die zie je ook op My T-Mobile niet meer terug. Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!

Ik zit hier het draadje door te lezen en kom er ook achter dat ik dus ook deezer vast heb. Ik wilde het testen en kwam er toen achter dat deze niet op te zeggen is tot het eind van mijn contract.

 

Ik hoop dat jullie bij T mobile mij hier mee kunnen helpen en het jaar goed voor mij kunnen afsluiten en de Deezer vast abbonement voor mij kunnen opzeggen.

Reputatie 6
Badge +5

Hi @BeratGuzel 

Ik kan me voorstellen dat je deze bundel dan liever niet meer in je abonnement wilt hebben! Ik heb Deezer voor je opgezegd dus hier zit je niet meer aan vast! :grinning:  Is zo alles naar wens voor je?

Als je verder nog vragen hebt dan ben ik er altijd om je verder te helpen!

Hoi,

Ik maakt eerst wel gebruik van deezer, maar ik merkte al gauw dat ik deezer niet kan gebruiken bepaalde hardware zoals: auto's, smartwatches en etc.

Dus ben ik overgestapt naar Spotify, wat dus inhoud dat ik mijn deezer abonnement op kon zeggen. Alleen bleek het dat dit niet mogelijk was, dit vindt ik erg jammer. Als mij dit van tevoren wanneer ik mijn contract had ondertekend verteld werd had ik het nooit gedaan.

Is er toevallig iets dat gedaan kon worden om alsnog mijn deezer abonnement op te zeggen?

 

Dag Evy,

Zoals ik gewend ben van T-Mobile, wederom een professionele oplossing !

Dank je wel.

Reputatie 6
Badge +5

Goedemiddag @Frank de Kruijff 

Dat kan natuurlijk gebeuren, geen probleem! De bundel heb ik voor je uitgeschakeld en je kan weer terug naar Deezer Flexibel. 

Is zo alles naar wens voor je? Als je hier nog vragen over hebt dan ben ik er om je te helpen!:grinning:

Goedemorgen,

 

Ik had als test Deezer flexibel aangezet, en vervolgens deezer vast omdat er allemaal reclame bleef komen.

Nu wil ik terug naar Deezer flexibel, maar nu blijkt dit niet te kunnen.

Zou u dit eenmalig terug willen zetten? Ik heb me echt vergist afgelopen week.

 

 

Hallo

 

Ik ben al een paar jaar klant bij jullie en ik heb sinds kort deezer vast aangevinkt in mijn abonnement.

Eigelijk gebruik ik het nooit en wil het graag stop zetten…

Zouden jullie eens willen kijken of dat mogelijk is?

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rocky398 

Geen zorgen! Ik heb voor jou ook de Deezer Vast bundel uitgezet. Ik hoop dat hiermee alles weer naar wens is. :blush:

Hallo T-Mobile,

Ik heb bij jullie een abonnement afgelopen 2 jaar. Bij aanmelding had ik ook Deezer Flexible afgelsloten bij het abonnement. In de winkel T-mobile winkel gaf de medewerker aan dat ik een goedkopere versie kon afsluiten vanwege een promotie. Uiteindelijk bleek deze goedkopere versie een vast contract te zijn. Dit was naar mij niet gecommuniceerd en vertelde alleen dat het goedkoper was. Vervolgens ben ik terug naar de winkel gegaan om het abbonoment af te verbreken, en winkelmedewerker zei dat abbonoment voor mij heeft gestopt. De opvolgende maanden heb ik echter nog steeds factuur voor Deezer vast gekregen. Tot heden loopt het vaste contract nog door. 

Ik hoop graag dat jullie een opslossing kunnen vinden om het Deezer vast stop te zetten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Florizz 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan help ik je graag verder!

Beste Hajar,

Ook ik heb een aantal weken geleden Deezer “aangezet” om eens te proberen, echter nu kan ik dit niet meer uitzetten/stoppen? Graag een oplossing, alvast hartelijk dank!

Hoi David

Super! Dankjewel voor de snelle hulp!

Groeten,

Gaby

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Gaby,

Dat is zeker mogelijk voor mij om te regelen. Ik heb de bundel Deezer Vast dan ook voor je uitgeschakeld. Op My T-Mobile zie je dit al direct terug en op jouw factuur zie je dan dat je tot vandaag voor de bundel betaalt en erna niet meer.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Goedemiddag

Mijn contractperiode is allang verlopen en zie geen reden om te verlengen. Wel wil ik Deezer opzeggen omdat Google Home deze niet ondersteunt. Via de app of website lukt me dit niet. Kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt!

Gaby

Reputatie 7
Badge +20

@bmooyman Graag gedaan!

@xsannem Ik heb voor jou ook Deezer uitgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Momenteel heb ik deezer vast bij t-mobile. Ik zou deezer graag willen stopzetten aangezien ik deze nooit gebruik. Zouden jullie een vaste klant willen helpen en deezer stop willen zetten? :grinning:

Beste Hajar, dank voor de snelle terugkoppeling. Duidelijk!

Reputatie 7
Badge +20

Hi@bmooyman 

Geen zorgen. Als je gaat verlengen dan moet je zelf bewust kiezen voor Deezer dus als je dat niet doet dan komt Deezer te vervallen na einde van je contract. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Hallo! Eind februari loopt mijn abonnement af, met Deezer Vast. Ik wil bij het verlengen (bij T-Mobile) Deezer Vast stopzetten, hoe doe ik dat? Of stopt dat automatisch wanneer mijn huidige abonnement is afgelopen?

 

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Reageer