Beantwoord

Deezer opzeggen

• 22 mei 2017
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Goedemorgen,

Ik wil graag het Deezer abonnement opzeggen, maar dit is online niet mogelijk. Het 2 jarige contract (waar die aan vast zat) is inmiddels voorbij, en nu wil ik Deezer graag opzeggen.

Kunnen jullie dit SVP regelen?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Sam- 22 mei 2017, 16:29

Hoi Jelmer,

Leuk dat je hier je vraag stelt. We helpen je graag verder. :)

Ik ben gelijk gaan kijken of we de bundel voor je kunnen uitschakelen en ik zie dat deze al is uitgeschakeld. Deze kunnen we dus ook niet uitschakelen. De kosten voor deze bundel komen ook niet terug op je factuur, dus hoeven we hier niets voor te doen!

Mocht het gaan om een ander 06-nummer waarbij je de bundel uitgeschakeld wilt hebben dan kan je mij het 06-nummer in een privébericht sturen.

Ook voor andere vragen kan je natuurlijk bij ons terecht, we staan voor je klaar!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jelmer,

Leuk dat je hier je vraag stelt. We helpen je graag verder. :)

Ik ben gelijk gaan kijken of we de bundel voor je kunnen uitschakelen en ik zie dat deze al is uitgeschakeld. Deze kunnen we dus ook niet uitschakelen. De kosten voor deze bundel komen ook niet terug op je factuur, dus hoeven we hier niets voor te doen!

Mocht het gaan om een ander 06-nummer waarbij je de bundel uitgeschakeld wilt hebben dan kan je mij het 06-nummer in een privébericht sturen.

Ook voor andere vragen kan je natuurlijk bij ons terecht, we staan voor je klaar!
Hallo Issam,

dank voor je snelle reactie. Ik heb zojuist naar mijn abonnement gekeken, maar ook meteen op de hoofdpagina staat nog altijd Deezer als onderdeel van mijn huidige contract. Ook mijn factuur (april mei) wordt er nog altijd een bedrag in rekening gebracht.

Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jelmer,

Ik denk dat mijn collega Issam een kop koffie nodig had, want jouw bundel stond er nog wel bij. 😉 Sorry voor deze verwarring!

De bundel is nu echt uitgeschakeld, dus binnen een paar uur zal deze bij My T-Mobile worden verwijderd. Je betaalt een factuur altijd een maand vooruit, vandaar dat je dat bedrag ziet. Dat wordt uiteindelijk nog verrekend tot op de dag van vandaag. Op deze pagina vind je meer over jouw komende factuur.

Hopelijk is het zo allemaal opgelost, maar als je nog vragen voor ons hebt, dan weet je ons te vinden! 🙂

Reageer