Beantwoord

Deezer opzeggen

  • 22 juli 2017
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Ik wil graag mijn Deezer (flexibel) bundel opzeggen. Nou heb ik dat geprobeerd via de app en krijg ik de melding, het verwijderen van muziek (Deezer) flexibel is mislukt probeer het later nog eens. Hoe word dit opgepakt heb namelijk geen zin om alsnog voor een maand te moeten betalen dat ik gewoon wil opzeggen.
icon

Beste antwoord door Hajar 24 juli 2017, 14:36

Hi Sarah,

Vreemd dat het niet lukte via My T-Mobile, dat zou namelijk wel moeten. Ik zie dat je vanochtend mijn collega hebt gesproken en dat de Deezer flex bundel is verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens. Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sarah,

Vreemd dat het niet lukte via My T-Mobile, dat zou namelijk wel moeten. Ik zie dat je vanochtend mijn collega hebt gesproken en dat de Deezer flex bundel is verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens. Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag! 🙂
Het is inderdaad gelukt, dank je!

Reageer