Beantwoord

Deezer opzeggen


Goedemorgen,

Ik wil met ingang van mijn nieuw contract graag het Deezer abonnement opzeggen, omdat ik het nooit gebruikt en online zit er geen keuze tussen waar je het abonnement kan opzeggen. Kunnen jullie dit voor mij regelen?

Met vriendelijke groeten,
Lillian
icon

Beste antwoord door David 20 juni 2018, 12:17

Hoi Lillian,

Jammer dat je Deezer niet gebruikt, terwijl het wel bij je abonnement zit. Misschien nog het overwegen waard om even te testen tot einde contract?

Ik heb het voor jou nagekeken, maar ik zie geen verlenging terug op jouw aansluiting. Gaat het om een geheel nieuw abonnement of is de verlenging nog niet aangevraagd? Als je jouw contract gaat verlengen, kun je zelf kiezen welke bundels je wel en niet wilt. Je stelt dus zelf het abonnement samen en als je daar geen Deezer wilt, dan kun je deze gewoon buiten jouw keuze laten! Je kunt het abonnement heel eenvoudig verlengen via My T-Mobile, dan zie je gelijk welk abonnement je kunt afsluiten en welke bundels je wel en niet wilt toevoegen. Deezer wordt dan automatisch uitgeschakeld wanneer het nieuwe abonnement van start gaat, daar hoef je verder niets voor te doen.

Mocht het nou om een andere aansluiting gaan, laat het me dan even in een privébericht weten. Stuur dan ook alvast de gegevens van dit abonnement mee (06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN), zodat ik je direct verder kan helpen! Een privébericht is via mijn profiel te versturen.

Ik hoor graag van je of het zo helemaal helder is of dat er nog hulp vanuit mijn kant nodig is!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Mooi dat het helemaal duidelijk is! 😃 Graag gedaan en laat het altijd weten als er nog hulp nodig is!
Hoi David,

Het ging inderdaad om een verlenging van mijn contract. Bedankt voor jouw duidelijke reactie! Het is helemaal helder nu.

Met vriendelijke groeten,
Lillian
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Lillian,

Jammer dat je Deezer niet gebruikt, terwijl het wel bij je abonnement zit. Misschien nog het overwegen waard om even te testen tot einde contract?

Ik heb het voor jou nagekeken, maar ik zie geen verlenging terug op jouw aansluiting. Gaat het om een geheel nieuw abonnement of is de verlenging nog niet aangevraagd? Als je jouw contract gaat verlengen, kun je zelf kiezen welke bundels je wel en niet wilt. Je stelt dus zelf het abonnement samen en als je daar geen Deezer wilt, dan kun je deze gewoon buiten jouw keuze laten! Je kunt het abonnement heel eenvoudig verlengen via My T-Mobile, dan zie je gelijk welk abonnement je kunt afsluiten en welke bundels je wel en niet wilt toevoegen. Deezer wordt dan automatisch uitgeschakeld wanneer het nieuwe abonnement van start gaat, daar hoef je verder niets voor te doen.

Mocht het nou om een andere aansluiting gaan, laat het me dan even in een privébericht weten. Stuur dan ook alvast de gegevens van dit abonnement mee (06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN), zodat ik je direct verder kan helpen! Een privébericht is via mijn profiel te versturen.

Ik hoor graag van je of het zo helemaal helder is of dat er nog hulp vanuit mijn kant nodig is!

Reageer