Beantwoord

Deezer playlist alleen online zichtbaar

• 6 juli 2016
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik heb een Deezer vast. Nu heb ik laatst een aantal playlists van Spotify via Spotizr toegevoegd.

Mijn probleem is dat ik deze playlists wel zie als ik op mijn laptop deezer.com open, maar in mijn mobiele app zie ik ze niet terug. Wel zie ik dat de Deezer app iets aan het downloaden is, maar wat is voor mij niet zichtbaar.

Hoe zorg ik ervoor dat ik alles te zien krijg?
icon

Beste antwoord door Amy 7 juli 2016, 08:05

Hey Maikelvanhout,

Wat onhandig dat je de speellijsten in de App niet ziet! 😞

Heb je de App al een keer opnieuw gedownload? Of is hij ondertussen klaar met downloaden? Zie je wel andere playlists terug als je in de App naar 'Mijn Muziek' gaat?

Ik ben benieuwd naar je reactie, we helpen je hier graag verder. Wel hebben wij natuurlijk niet zo veel expertise over Deezer zelf, ik wil je dan ook adviseren om deze pagina op de webiste van Deezer eens te bekijken. Wellicht vind je jouw antwoord daar! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Maikelvanhout,

Wat onhandig dat je de speellijsten in de App niet ziet! 😞

Heb je de App al een keer opnieuw gedownload? Of is hij ondertussen klaar met downloaden? Zie je wel andere playlists terug als je in de App naar 'Mijn Muziek' gaat?

Ik ben benieuwd naar je reactie, we helpen je hier graag verder. Wel hebben wij natuurlijk niet zo veel expertise over Deezer zelf, ik wil je dan ook adviseren om deze pagina op de webiste van Deezer eens te bekijken. Wellicht vind je jouw antwoord daar! 🙂

Reageer