Beantwoord

Deezer premium hapert

• 7 december 2019
  • 3 reacties
  • 861 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds een paar maanden hapert mijn Deezer bij afspelen steeds vaker. Het premium versie. Maar ik kan nu geen enkel nummer meer normaal luisteren zonder dat ie stopt dan wel pauzeert in nummer. Zelfs in de nummers die ik heb gedownload.

Graag ideeën.

icon

Beste antwoord door Hajar 8 december 2019, 11:31

Hi @Peetk 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je Deezer bundel succesvol is geactiveerd en dat je ook al een account hebt. Ik ga daarom graag met jou op zoek naar een oplossing! Ervaar je dit probleem op wifi ook of alleen als je op mobiele data zit?Probe er je via de desktopversie of de app in te loggen? Als je de app gebruikt zou je die dan kunnen verwijderen en opnieuw installeren? Gebruik je wel het e-mailadres dat bij ons bekend dat eindigt op hrt@gmail.com? 

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Peetk 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je Deezer bundel succesvol is geactiveerd en dat je ook al een account hebt. Ik ga daarom graag met jou op zoek naar een oplossing! Ervaar je dit probleem op wifi ook of alleen als je op mobiele data zit?Probe er je via de desktopversie of de app in te loggen? Als je de app gebruikt zou je die dan kunnen verwijderen en opnieuw installeren? Gebruik je wel het e-mailadres dat bij ons bekend dat eindigt op hrt@gmail.com? 

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!

Deezer hapert zowel op mobiele datavals op wifi. Heb ook geprobeerd of wifi of mobiel uit te schakelen. Dacht misschien schakelt de app ander tusse beide, maar dat maakt ook niet uit.

Ik draai app alleen op mijn samsung s8.

Emailadress ik ook akkoord.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Peetk 

Heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Zou je anders het volgende kunnen proberen;

1. Deezer app afsluiten
  2. Wi-Fi uitzetten
  3. Wacht voor 2 minuten
  4. Herstart je telefoon
  5. Zet Wi-Fi aan
  6. Open de Deezer app

Ik ben benieuwd of het dan wel werkt. 

Reageer